մաս 18

255 15 5
                                    

Չոնը Թեին տարել էր ծնողների գերեզման։Թեն ծնկի էր եկել և լացում էր։Այսքան տարի անց նա առաջին անգամ եկավ նրանց գերեզման։Ծնողների մահից հետո առաջին անգամ տեսավ նրանց դեմքները։Չոնը նրան թույլ չէր տալիս նկարներ նայեր։

Չոնը Թեի հետևում կանգնած հետևում էր փոքրի շարժումներին։

-ես եկա։Վերջապես ես այստեղ եմ։Մամ,պապ ես կարոտում եմ ձեզ։Ես շատ ունեմ ձեր կարիքը։Մամ ձեզանից հետո իմ միակ հարազատը հյոնն է։Խնդրում եմ բարկացիր նրա վրա։Նա շատ է չարացել։Նա չի սիրում ինձ։(Չոնը լուռ լսում էր նրան)Մամ ես սիրահարվել եմ,բայց վախենում եմ ասել նրան իմ զգացմունքների մասին։Ես վստահ եմ,որ նա ինձ կմերժի։Արդեն մի քանի տարի է ես նրան եմ սիրում։Հայրիկ,հյոնը լավ է նայում կազմակերպությանը։Նա իսկապես լավ է աշխատում։Գիտեք վերջերս չէի կարողանում խոսել ու շարժվել,բայց հյոնը խնամում էր ինձ։Նրա շնորհիվ ես հիմա լավ եմ։Մայրիկ,հայրիկ ես չգիտեմ էլի կգամ այստեղ,թե ոչ,բայց դուք իմացեք,դուք միշտ իմ սրտում եք։Ես ձեզ շատ եմ սիրում,հյոնին էլ եմ շատ սիրում(Թե)

Թեն լացում էր ու շոյում էր ծնողների գերեզմանաքարը։Չոնը անզգացմունք հայացքով նայում էր եղբորը։

-հիշում ես քեզ ինչ եմ խոստացել?(Չոն)

-դու խոստացել էիր,որ ինձ կբերես այստեղ(Թե)

Թեն վախեցած նայում էր Չոնին։

-ես էլի բան եմ խոստացել քեզ։Չես հիշում?(Չոն)

Թեն մի փոքր մտածեց ու ասեց։

-ոչ հյոն չեմ հիշում(Թե)

-ես քեզ կհիշացնեմ։4ամիս առաջ ես քեզ խոստացել եմ,որ կսպանեմ քեզ այստեղ։Ես դա կանեմ հիմա(Չոն)

Չոնը գոտկատեղից հանեց ատրճանակը և պահեց Թեի սրտին։Թեն վախեցել էր։Արցունքները հոսում էին աչքերից։Ձեռքերով բռնվել էր ծնողների շիմաքարից։

-ես քեզ հնարավորություն եմ տալիս վերջին անգամ խոսելու։Լսում եմ(Չոն)

-հյոն,ես այդպես էլ չիմացա,թե ինչ եմ արել,որ արժանացել եմ քո ատելությանը։Իմ երազանքն էր գոնե մեկ վայրկյանով համոզվեի,որ սիրում ես ինձ։Ես անկեղծ չգիտեմ որտեղ եմ սխալվել։Ես լուռ հարմարվել եմ քո խոսքերին,քո հարվածներին,քո ծեծին ու նաև քո բռնաբարելու։Ես ամեն ինչ հանդուրժել եմ,բայց մեկ է ատում ես ինձ։Դու լավ իմանալով,որ ամբողջ դպրոցը ծաղրում է ինձ ոչնիչ չէիր անում,այլ հակառակը,դու էլ էիր ծաղրում ինձ։Շատ գիշերներ եմ սոված,ծառավ ու արթուն անցկացրել։Շատ եմ մրսել գիշերները,բայց քեզ ոչ ինչ չեմ ասել։Շատ եմ ուզեցել ինքնասպան լինել,բայց վերջի վայրկյանին հետ եմ կանգնել,մտածել եմ քո մասին։Մտածել եմ,որ եթե ես մահանում դու հարազատ չես ունենա։Քեզ համար ոչ ոք նախաճաշ,ճաշ ու ընթրիք չի պատրաստի։Քեզ ոչ ոք քնից չի հանի։Քեզ ոչ ոք չի խնամի,երբ դու հիվանդանաս։Քեզ ոչ ոք աշխատանքից չի սպասի։Հիշելով քեզ ես ամեն անգամ հետ է կանգնել ինքնասպան լինելու փորձից։Ես քեզ միշտ ներել եմ։Ներել եմ անգամ,երբ դու ինձ թողեցիր այդ հրեշների մոտ։Ներել եմ ամեն ինչ,բայց մեկ է ատում ես ինձ։Այն միակ մարդը ում ես ունեմ դա դու ես։Իսկ հիմա կարող ես կրակել հյոն։Եթե ես քեզ պետք չեմ,ուրեմն իմ ապրելը իմաստ չունի։Եթե ես իմ հարազատ եղբորը պետք չեմ,ուրեմն ես չպետք է գոյություն ունենամ։Կրակիր հյոն,բայց միշ հիշիր ես քեզ սիրել եմ ոչ թե եղբայր,այլ որպես տղա։Ես քեզ սիրում եմ հյոն(Թե)

Լսվեց կրակոցի ձայն։Անհոգի մարմինը ցած ընկավ։

շարունակելի....

(արդյոք Չոնը սպանեց Թեին?Ամեն ինչ վերջացավ?)

ՀյոնМесто, где живут истории. Откройте их для себя