"Anne hayır Taehyung gelemez! Sevgilimin ailesiyle buluşmaya gidiyorum, kuzenim ne alaka?!" Taehyung kollarını göğsüne bağlayıp tüm ağırlığını bir ayağına yükledi. Yani bu duruşu, şu durum bir geçsin çok feci ağzına edeceğim, demek oluyordu. "Teyze gitmek istiyorum! Erkek tarafı olarak kuzenimi yalnız bırakmak istemiyorum!" annem ikimizin aradında kalarak oflamış ve kısa küt saçlarını geriye savurmuştu. "Yoongi Jungkook'u ara, sor bakalım sorun olur muymuş Tae'nin de gitmesi." Taehyung sırıtarak bana döndüğünde mızmızlanarak telefonumu çıkarttım. Annem bir kusur bulmayıp Tae'nin de gitmesini onayladıysa sorun yoktu ama yine de bu durum bana hâlâ çok saçma geliyordu!
"Jungkookie, bir şey sormam gerekiyor sevgilim."
"Sor aşkım, sorun ne? 45 dakika kalmış, hazırlandın değil mi?"
"Evet bir tanem, ben hazırım da biri daha hazırlanıp size gelmek istiyor."
"Uh, SeuHa anneciğim mi? Gelsin tabii ki de! Ailelerimiz tanışmış olur."
"Hayır hayır annem değil. Taehyung..." hattan bir süre ses gelmeyince anneme baktım. Konuşmamızın bitmesini bekliyordu. En sonunda Jungkook fısıldayarak da olsa konuşmuştu. "Sevgilim... Kuzenin ne alaka? Ama şey, gelebilir tabii ki..." bir hüsranla söyledi, olmaz. Taehyung gelemez. "Anne Jungkook Tae'yi istemiyor." telefonu kapatmadan söylediğim şeyle Jungkook'un bağırışı, yanımdaki ikili tarafından duyuldu. "SAÇMALAMA BEN ÖYLE BİR ŞEY Mİ DEDİM?! GELSİN! Taehyung da gelsin itabii ki aptal!" Jungkook'un bu sevimli bağrışlarından sonra gülüp telefonu kapadım.
"İyi, gelsin. Ama doğru düzgün giyinsin anne! Ayrıca beni rezil edecek tek nir şey bile yaparsa o saçlarına veda edersin Kim Taehyung!" kahkahaları ile odama gittiğinde benden giyineceğini anladım. Oflayıp kendimi kanepeye attım.
***
Sevgilim Min
Bebeğim Tae'nin gelmesini
istemiyorsan söyleBen onu hızlıca gidemeyecek
hale getiririm endişen olmasınBaşkan Sevgilim
Saç-ma-la-ma.Yarım saat kaldı
Hazırsanız erken gelebilirsiniz
Yemek hazır olana kadar
benim odamda takılırızSevgilim Min
Bu resmen bir seks teklifiAma güzelim olmaz ki
Tae de benimle gelecek
unuttun mu hemen?Başkan Sevgilim
Yoongi seni gördüğüm ilk saniyede tokat manyağı
yamamı istemiyorsan dediklerimi ciddiye alSevgilim Min
Of iyiTae malı benden arakladıklarıyla böyle bir kombin
yaptı baksana tam bi salağa benzememiş mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Online Lesson - |YoonKook|
FanfictionKovid-19 sebebiyle tüm eğitim kurumları online olmuştu. Bunu fırsat bilen Yoongi de en sevdiği şeyi yaptı ve istediği gibi saatlerce yattı. Fakat son sınıfa gidiyordu ve yeni sınıf başkanları Jungkook, sınıf öğretmeninin verdiği görevle Min Yoongi'y...