Od autorki:
Mam nadzieję że ktoś to jeszcze przeczyta 😅
Przepraszam za tak długą nieobecność ale mój plan lekcji to katastrofa.
Więc postanowiłam napisać dla was specjalny rozdział. Na który pewnie większość osób oczekiwało.
Więc oto jest! Zapraszam!❤️✨Pov. Naruto
Minęło kilka miesięcy odkąd wyszedłem że szpitala. Z Draniem dalej nam się nieźle układa. Choć wspomnę że było trochę sprzeczek pomiędzy nami, ale to tylko i wyłącznie wina zazdrosnego i samolubnego Sasuke!
Właśnie siedzieliśmy i oglądaliśmy reklamy w telewizorze. Nic ciekawego, ale i tak nie ma co oglądać , a za 10 minut ma lecieć "Kubuś Puchatek"!
Mimo iż jestem już pełno letni , dalej lubię oglądać bajki, przez co ten drań się na mnie denerwuje.
Po kolejnej reklamie, poczułem rękę drania gładzącą moje udo i kierującą się coraz wyżej. Zarumieniłem się ostro. Mimo iż robiliśmy to nie raz dalej nie mogłem sie pozbyć rumieńców choćby na najdelikatniejszy dotyk Sasuke.Nagle poczułem jak czarnowłosy mnie całuje, nie myśląc nad tym zbyt długo, oddaje pocałunek.
Kilka minut później byliśmy już bez ubrań.- Ahhhhg!- jęknąłem kiedy poczułem usta Drania na moim członku. Powoli się zassał po czym zaczął poruszać głową, co jakiś czas pomagając sobie ręką, która chwilę później kierowała się niżej, by zaraz włożyć we mnie pierwszego palca i zacząć nim poruszać . Kiedy już włożył we mnie trzeciego palca nie mogłem powstrzymać głośnych jęków.
- Dojdź dla mnie młotku.- powiedział czarnooki patrząc na mnie kuszącym wzrokiem i coraz szybciej poruszając palcami we mnie.
- Ja,ja-a zaarac Do-jjdee!- po chwili doszedłem brudząc nasze torsy.
- Grzeczny chłopiec - powiedział gładząc lekko moje policzki na których znajdowały się rysy przypominające wąsiki lisa.
Kiedy odsapnełem zostałem gwałtownie obrócony na brzuch.
- wypnij się - rozkazał ostro. Nie zwlekając wybiegłem się w jego stronę, by po chwili usłyszeć dźwięk zakładania prezerwatywy jak i poczuć chłodny płyn rozlewający się po moim rowku. Znowu poczułem palce które zaczęły mnie nawilżać.
Nie minęła minuta a czarnowłosy gwałtownie we mnie wszedł zaczynając się poruszać.
Na początku było wolno jak i delikatnie. Z każdą chwilą coraz bardziej przyspieszał ruchy bioder.- Sz-szybc-Iej!!!- krzyknęłalem po czym poczułem jak Sasuke zaczął mnie ostro posuwać, wbijając palce w moje biodra.
Rżnął mnie zdecydowanie,bez ani grama wątpliwości. Uwielbiam taki seks. Sprawia nam to wielką przyjemność.
Nagle Uchiha że mnie wyszedł, by przewrócić mnie na plecy i założyć moją nogę na jego ramię przy okazji ją przytrzymując. Druga ręką za to trzymał mnie za biodro. Ostro we mnie wszedł. Ostra sielanka zaczęła się od nowa.- Ooo taak Naruto, Jęcz dla mnie! - wysapał poruszając szybko biodrami. Oprócz lekkiej zadyszki nie było po nim widać jakiegokolwiek zmęczenia. Jęczałem głośno przez przyjemność buzującą we mnie.
- Ja zaraz ! AGH! Sasuke!- Wyjęczałem dochodząc na nasze brzuchy. By po chwili poczuć jak drań dochodzi wymawiając moje imię.
Był nam tak dobrze!Po upojnym seksie , oboje poszliśmy się wykąpać by po chwili zasnąć wtuleni w siebie.
I jak tu tego drania nie kochać? Mam nadzieję na naszą wspólną szczęśliwa miłość i przyszłość !
Pamiętaj Draniu zawsze cię będę kochać, choćby nie wiem co!KONIEC!
-------------
Więc oto koniec tego opowiadania. Mam nadzieję że wam się podobało. Dalej się uczę więc mam nadzieję że robię postępy. Już nie raz wzruszyłam się czytając wasze komentarze. Naprawdę bardzo was uwielbiam!
No więc mam nadzieję że dalej tu ze mną będziecie i natkniecie się na moje kolejne książki !
CZYTASZ
Odezwij sie Młotku ! SasuNaru
RomanceNaruto przez pewne wydarzenia z przeszłości , nie mówi. Kiedy idzie do nowej szkoły, spotyka tam Sasuke Uchiha, szkolnego "Bad Boy'a" jak to on sie określa. Sasuke z myślą że Naruto go olewa i ignoruje zaczyna mu dokuczać. Co sie stanie jeżeli Sasuk...