ကုတင်ပေါ်မှာ အိပ်ပျော်ဖို့ ကြိုးစားပြီးမျက်လုံးမှိတ်ပေမရ့် အမြင်အာရုံထဲမှာ ပေါ်လာတဲ့ သူမရဲ့ မျက်နှာကိုပဲ မြင်နေတာကြောင့် ကုတင်ပေါ်မှဆင်းကာ Bambam ဆီဖုန်းခေါ်မိတရ်...
"Bam မင်းအပြင်မှာလား ... "
"×××××"
"အေး...ငါလာခဲ့မရ်.. ခနစောင့် ... ခု ထွက်လာပြီ..."
ဖုန်းချကာ အဝတ်စားလဲပြီး စီးတော်ယာဥ်ဆိုင်ကယ်ကို ခိုးထုတ်ကာ ဆုံနေကြ ကလပ်ကို ထွက်လာခဲ့တရ်...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ကလပ်သို့ဝင်တာနဲ့ bam bam ဆီသို့တန်းသွားကာ ...
"Bambam ကောင်းနေပြီလား ... "
"ဟာ... လစ်ကြီး ခုမှ အစပဲရှိသေးတရ် ...ဖြိုကူပေးဦး..နေပါဦး .. မင်းလက်နဲ့ ခြေထောက်က ဘယ်သူမှတ်ပုံတင်ပေးလိုက်တာလည်း ... "
" ချမရ် bambam.. ဒါပေမရ့် ပလပ်ကျွတ်လို့တော့မရဘူး ..jiji က ပွားလိမ့်မရ် .. ခုတောင်သူမသိဘူး ခိုးထွက်လာတာ ... "
" လစ်ကြီးရာ အမေကိုများ jiji တဲ့ ဟားဟား ..ထားပါဦး မင်းလက်က ဘာဖြစ်တာလည်း ချိန်းပွဲလား ... "
" မဟုတ်ပါဘူး ...လက်နဲ့ ခြေထောက်က နတ်သမီးပေးတဲ့ အချစ် ... "
"ဟျောင့် ... မင်းမူးနေတာလား ... ဟမ် ... အချစ် တဲ့ ဟုတ်လား .. နားရှိလို့သာကြားရတရ်..ကျောင်းမှာဆို မင်းရဲ့နံမည်ပြောင်က ရေခဲတုန်း လေ ... မေ့နေတာလား ... ဟားဟားဟား ... "
"မနောက်နဲ့ သားကြီးရာ ...
တကယ်ကြီးပြောနေတာ .. ဒါပေမရ့် သူ့ကို ချစ်လားဆိုတာကို မသေချာသေးပေမရ့် အတည်ပြုရဦးမှာ ... "" ပြောပါဦးသူက ဘယ်ကျောင်းကလည်း ငါတို့နဲ့ အတန်းတူတူပဲလား ...ဇယားကော ရှင်းရဲ့လား ... ငါ ဘာကူညီပေးရမှာလည်း ..."
" omm သူက ကျောင်းကတော့မဟုတ်ဘူး သားကြီး ... "
" အဲ့ဒါဆို အပြင်ကလား .. မင်း ဘာသိချင်တာလည်း ပြော ..ခု သူနဲ့ ပက်သက်ပြီး ဘာတွေ သိထားသေးလည်း ... "
" သူ့နံမည်က Jen ...
လက်ရှိ အိမ်ထောင်နဲ့ ကလေးတယောက်ရှိတရ်ကွာ ... ""ဟာ ... သားကြီး မင်းကွာ .. ကလေးတယောက်အမေကိုများ ပစ်မှားနေတာလားဟ ... တော်..တော်.. ငါ လက်မခံဘူး .. နောက်ပြီး သူက လက်ရှိ အိမ်ထောင်ပါ ရှိနေတာကို ... "
YOU ARE READING
အချစ်ဆိုသည်မှာ .....
Randomအချစ်ဆိုတာ ခင်ဗျားတို့ ဘယ်လို သတ်မှတ်လည်း !!!! ကိုယ်ကတော့ အချစ်ဆိုတာ ချစ်နေဖို့ပဲလို့ ထင်တရ်... Lalisa အချစ်က ကျွန်မကို ပြုစားခဲ့သည်ရှိသော် ... jennie အနေနီးလို့ ချစ်သူဖြစ်ကြေးဆို နင်ကငါ့ရဲ့ ချစ်ဦးသူပဲ...