အချစ်ဆိုသည်မှာ ... အပိုင်း ~~~ 3

430 45 0
                                    

လေဆိပ်မှာ လာကြိုနေတဲ့ jen ရဲ့ မိဘနှစ်ပါးနဲ့အတူ အိမ်ကိုပြန်ခဲ့တရ် ...
ကျွန်မတို့ ကိုရီးယားကိုပြန်ရောက်တော့ ညမှောင်ပြီ....
အိပ်ချင်တာနဲ့ပဲ အခန်းထဲဝင်လာပြီး အိပ်မလို့ကို  park young hoo ပါ အတူလိုက်ဝင်တော့

" park young ရှင့်အခန်းက ဟိုဘက်မှာလေ .... "

" အဲ့ဒီ့အခန်းထဲ သမီးလေးချယ်က ဝင်သွားပြီ jen ... "

" aww ... ရတရ်လေ ... jen သွားနှိုးလိုက်မရ် ... ရှင် ဟိုဘက်အခန်းထဲ အိပ်လိုက် .... "

သမီးလေးချယ်ကို နှိုးပြီး ကျွန်မအခန်းထဲကို တူတူအိပ်ဖို့ ခေါ်လာတရ် ...
အနေအေးတဲ့ သမီးလေးပီပီ ဘာမှ မမေးပဲ အိပ်ချင်မူးတူးလေးနဲ့ ကျွန်မနောက်ကို လိုက်ခဲ့ပြီး ကျွန်မတို့ သားအမိနှစ်ယောက်ဖက်အိပ်လိုက်တရ် ....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

မနက်မိုးလင်းတော့ ထုံးစံအတိုင်း ကျွန်မ စောစော ထကာ မနက်စာအတွက် ပြင်ဆင်ရင်း စောင့်နေမိတရ်...

" Jen.. သမီး အစောကြီးနိုးနေတာလား ... "

"ဟုတ်... ဖေဖေ ...park young လည်း company ကို သွားမှာဆိုတော့ နိုးနေတာနဲ့ မနက်စာ လုပ်လိုက်တာဖေဖေ ... မေမေကော နိုးပြီလား ... "

" နိုးပြီ သမီး ... "

အသံနဲ့အတူ မေမေ ခုံမှာ ဝင်ထိုင်လိုက်တရ် ...

"ဖေဖေနဲ့ မေမေ စားနှင့်လေ ... jen ... park young နဲ့ ချယ်လေးကို သွားကြည့်လိုက်ဦးမရ်... "

ပြောပြီး ကျွန်မ အပေါ်ထပ်ကအခန်းကို သွားလိုက်တရ်....

" သမီးလေး ချယ် ... ထတော့လေ ... မနက်စာ စား ရအောင် ... "

" ဟာ ... အိုမားကလည်း ... ချယ် အိပ်ရေးမဝသေးဘူး ... ခနလေး .. ခနလေး အိုမား ... "

" ချယ်လေးပြောတော့ အပါးအလုပ်ကို လိုက်သွားမရ်ဆို အပါးက ပြီးနေလောက်ပြီလေ ချယ် ...ထတော့ လိမ်မာတရ်  ချယ်လေးက ... "

" ဟုတ် ... ထပြီ  အိုမား .. အပါးကိုပြောပေးဦး ... ချယ့်ကိုစောင့်ဖို့ ... "

" omm မြန်မြန်လုပ် ချယ် ... ရေမြန်မြန်ချိုး အအေးမိမရ် .. "

ပြောပြီး ကျွန်မလည်းအောက်ဆင်းလာတော့ park young လည်းမနက်စာ စားနေပြီမို့ ကျွန်မလည်း ခုံမှာဝင်ထိုင်ပြီး မနက်စာ စားရင်း သမီးလေး ချယ်ကိုစောင့်နေမိတရ် ....
ခနကြာတော့ သမီးချယ်လေး ဆင်းလာပါပြီ ...

အချစ်ဆိုသည်မှာ .....Where stories live. Discover now