အချစ်ဆိုသည်မှာ .... အပိုင်း ~~~ 11

537 60 8
                                    


သမီးချယ်ကို  ကျောင်းကိုပို့ခဲ့ပြီး Company ကို တန်းပြီးသွားလိုက်တရ်....

ခုမှ ဗိုက်က ဆာလာတာမို့ Company ရောက်မှပဲ အတွင်းရေးမှူးမလေးကို မနက်စာပြင်ခိုင်းရမရ် ....

မနက်ထဲက လူက ကတုန်ကယင်ကြီးဖြစ်နေတာမို့ မနက်စာတောင်မစားမိဘူးပဲ .....

အဲ့ဒါ ဟို ဂျစ်တူးကြောင့် ...
မနက်စောစောမှာ လူကို အမှည့် ခြွေ , လာခြွေနေလို့ ....
ပြောတဲ့ စကားတိုင်းကလည်း ဟိုမရောက်ဒီမရောက်နဲ့ အစွန်းမလွတ်...မုန်းချင်စရာ ..... အို .... ဟုတ်တရ် ... မုန်းစရာကောင်းလိုက်တာ ......
သူ့အကြောင်း မတွေးဘူး ... ဟုတ်တရ် ... မတွေးဘူး ..... မတွေးနဲ့  Jen ... နင်လုပ်နိုင်ပါတရ်.... ဖိုက်တင်း ...

ကျွန်မ ကိုယ် ကျွန်မ အားပေးကာ အတွေးတချို့နဲ့ စစ်တိုက်ရင်း ကျွန်မ Company ကို ရောက်လာခဲ့ပြီ ....

ရုံးခန်းရှေ့မှာ အတွင်းရေးမှူးမလေးကို မြင်တော့ ...

" ညီမလေး...တို့အခန်းထဲကို ခနလာခဲ့ပါဦး ... "

" ဟုတ်ကဲ့ပါ CEO ရှင့် ... "

ရုံးခန်းတံခါးကို ဖွင့်ကာ  leather ခုံပေါ်ထိုင်တော့ မျက်စိရှေ့မှာ မြင်ရတဲ့ ကော်ဖီဗူးလေးကြောင့် ခပ်ဖွဖွပြုံးကာ ... အတွင်းရေးမှုးမလေးရဲ့ အလိုက်သိမှု့ကို စိတ်ထဲကနေ ချီးကျူးမိတရ်.....

"ဒေါက် ...ဒေါက် .... "

အပြင်က တံခါးခေါက်သံကြောင့် ...

" ဝင်လာခဲ့ပါ ... "

"CEO ရှင့် ... Sandwish မှာထားတာပါ လာပို့လို့ တခါထဲယူလာခဲ့ပါတရ်... ကျွန်မ တခါထဲ ပြင်လိုက်ရမလားရှင့် ... "

"တို့မမှာထားမိပါဘူး ...အော် ...ကော်ဖီအတွက် ကျေးဇူးနော် ညီမ ... တို့အိမ်က မနက်စာ မစားလာခဲ့လို့လေ .... "

" ကျွန်မရောက်ထဲက မမ  အခန်းထဲမှာ ကော်ဖီဗူးလေးက ရှိနေတာပါ... ဒါဆို ကော်ဖီနဲ့  sandwish ပို့တာ တယောက်ယောက်နေမရ် မမ ... တို့မမတို့များ စွံချက် .... မနက်စာပို့ပေးမရ့်သူတွေ ဘာတွေတောင်ရှိနေပြီ ... ဟီးးးဟီးးးး .... "

အတွင်းရေးမှူးမလေးရဲ့ စကားကြောင့် ကျွန်မ ကြောင်အ, စွာ ...
ဦးဏှောက်ကို အလုပ်ပေးမိတရ်...
ဘယ်သူလည်း ....ဘာလို့လည်း ....ဟူးးးးးး
ဘယ်သူပို့ပေးမှန်း မသိတာကိုတော့ မစားချင်မိဘူးရယ် ....

အချစ်ဆိုသည်မှာ .....Where stories live. Discover now