13

443 56 10
                                    

ခမ်းနားလှတဲ့ စံအိမ်ကြီးရဲ့ရှေ့ရောက်တော့ မီးရောင်မှိန်ပြပြနဲ့အတူ ဆေးရောင်စုံ လူတချို့ ...

"မမလေးတို့ ဒီဘက်ကို ကြွပါ ခင်ဗျ့ ... "

အစောင့်တယောက်ရဲ့ ဖိတ်ခေါ်မှု့ကို ခေါင်းငြိမ့်အသိအမှတ်ပြုကာ လိုက်သွားမိတရ်...

"မမလေး... ဒီမှာ... "

အစောင့်ရဲ့ စကားသံတောင်မဆုံးသေးဘူး

" wow...lisa တို့လာတရ်...ပျော်လိုက်တာ ..လာ...လာ ... ဒီဘက်ကို ... ဘာသောက်မလဲ ... အပြင်းလား ... အပျော့လား ...lisa... ချယ်ယောင်းနဲ့ bamba
m ကော  ..."

"omm.. အပျော့ပဲ​ပေးပါ ... "

ဟန်နီထွက်သွားတော့မှ ချယ်ယောင်းက အနားတိုးကာ

" lili... ဟန်နီက ဒီလောက်ချမ်းသာတာလားဟ ..."

"သူက အမတ်ကြီးရဲ့ သမီးဟ ချယ်ရ... ငါ ... မသင်ကာလို့ ငလစ်အတွက် ရှာထားပေးတာ ...သူ့အဖေကလည်း အရမ်းချစ်တရ်တဲ့ ...ခုချိန်ထိ လိုတရ မင်းသမီးတပါးလိုပဲထားတာ...မျက်နှာ တချက်အညိုမခံဘူးတဲ့ဟ...ဟန်နီသာ လက်ညိုးထိုးလိုက် ... ရှေ့ကိုရောက်ပြီးသားပဲတဲ့ ... "

"bambam မင်းကလည်းကြိုမပြောဘူး ...ဒီလိုဆို ငါ  ပါတီကို တက်ဖြစ်မှာ မဟုတ်ဘူး... "

"ငလစ်ရာ ...ကျွတ်ကြဲနေပြန်ပြီ ...သူ့အကြောင်းကို ငါတို့သိမှ ရှေ့ဆက် ဘယ်လိုဆက်လုပ်ရမလဲ သိရမှာပေါ့ဟ ...ဒါပေမရ့် ...ဟန်နီကိုတော့ သတိမလွတ်စေနဲ့ ငလစ် ...အဓိက, က မင်း... ငလစ်...သူငါတို့ဆီ ချဥ်းကပ်တာ မရိုးသားဘူး ..."

"ဟုတ်တရ်..lili ငါလည်း သူနဲ့ဆို သဘောမတူဘူးနော် ..."

"အေးပါဆို ...ငါကလည်း မဒမ့်ကိုပဲ ချစ်တာပါ ချယ်ယောင်းသမီးလေးရာ ...ဟဲဟဲ ... "

"lili ... နော် နိုင်ငံရေးတွေ မပါကြေး ..."

မျက်စောင်းထိုးကာ ချယ်ယောင်းက ပြောလာတရ်...

" ငလစ် ... ချယ်က သူ့အိုမားကို တအားကပ်တာပဲ ...နည်းနည်းလောက် ခွာခိုင်းလိုက်ပါဦး...ဟားဟားဟား ... "

"အေးပါဆို ... သားကြီးရာ... မင်းပဲပြောလိုက်တော့ ... "

"တိတ်စမ်း!!!!!!....
ငါ့ အိုမား ချောချောလေးကို သွေးလျှံနေတာတွေ လျော့ ... ချစ်ကြည်ရေးတွေ ပျက်ပြားကုန်မရ်... ဟိုမှာ ... နင့် ဟန်နီ ပြန်လာပြီ...."

အချစ်ဆိုသည်မှာ .....Where stories live. Discover now