အပိုင်း ~~~ 8
တလှမ်းချင်းလှမ်းလာတဲ့ သူမက ကိုယ်နဲ့ နီးလာလေ ကိုယ့်ရင်ခုန်သံတွေက ကျယ်လောင်လာလေပဲ...
ကိုယ်ပိုင်ဆိုင်တဲ့ ကိုယ့်နှလုံးသားက မင်းကိုမြင်တာနဲ့ ထိန်းချုပ်ဖို့ခဲယဥ်းတာ တဆိတ်မလွန်လွန်းဖူးလား...မရီမပြုံးနဲ့ တလှမ်းခြင်းလျှောက်လာတဲ့ သူမက ပန်းပုဆရာ ထုဆစ်ထားသလိုမျိုး လက်ရာမြောက်စွာ အချိုးကြ လှပနေတရ်...
သတ်လတ်ပိုင်းအမျိုးသမီးတယောက်ရဲ့အလှက တည်ငြိမ်စွာ လှပနေသလို မျက်နှာပေါ်မှာလည်း ကိုယ့်ကိုကိုယ် ယုံကြည်ခြင်းက အပြည့်နေရာယူလျက် ...
မဆိုသလောက် လက်ကျန်အလွမ်းနဲ့ ရှေ့ဆက်နေရတဲ့သူကို ခုလိုမျိုး ဆုံတွေ့မှု့မျိုးက ကံတရားကပဲ ကျီစယ်တာလား ... မျက်နှာသာပေးတာလား မသဲကွဲဘူးရယ် ...
ကိုယ့်အကြည့်တွေက သူမ မျက်ခွံပေါ်က မှဲ့နက်လေးက အစပြုလို့
သူမရဲ့ နီစွေးစွေး နှုတ်ခမ်းလေးမှာ အခြေချတော့ လည်ပင်းတလျောက်ခြောက်ကပ်လာကာ တံတွေးကို ယောင်ပြီး မျိုချမိတရ်...ကိုယ့်ကိုခြွေဖို့များ နတ်ပြည်ကနေ နတ်သက်ကြွေလာရော့သလား ...
သူမအတွက်ဆိုရင် ကိုယ့်အသက်တောင် မတွန့်တိုပဲ အပိုင်ပေးမှာမို့ တော်ရုံပဲ ချွေပါ မဒမ်ရယ်...
ခင်ဗျားတို့ရဲ့ ကမ္ဘာကြီးက လုံးတာလား ပြားတာလား ကိုယ်မသိပေမရ့် ကိုယ့်ရဲ့ ကမ္ဘာကြီးကတော့ ပါးဖောင်းဖောင်းလေးပါ ...
ဟုတ်တရ် ....
ကိုယ့်ကမ္ဘာကြီးက ဖောင်းဖောင်းလေး ..." liliတို့ကလည်း ကြာလိုက်တာဟာ ...အိုမား သူက lili အဲ့ lalisa manoban တဲ့ သူက bambam ... "
"ဟုတ် .. ကျတော်က bambam ပါဗျ့ ချယ့်သူငယ်ချင်းပါ ... "
ကိုယ့်ကို ရည်ရွယ်ပြီး ပြုံးပြတာမဟုတ်ပေမရ့် သူမ အပြုံးက ကိုယ့်ကို ရူးခါစေတရ်...
bambam ကတံတောင်နဲ့ မသိမသာတို့ရင်း"ငါးကောင်ကြီး ... ချယ့်အိုမားကို နှုတ်ဆက်လိုက်ဦးလေ ... တကယ်ထဲ ငုတ်တုတ်မေ့ပြီး အရှင်များထွက်သွားသလား ဟားဟားဟား ... "
"ဂေါင်းကြီးရာ နေစမ်းပါ ...နေရင်းထိုင်ရင်း အပြင်းပြေ ၅ ချက်လောက်အထိုးခံမလား ... "
YOU ARE READING
အချစ်ဆိုသည်မှာ .....
De Todoအချစ်ဆိုတာ ခင်ဗျားတို့ ဘယ်လို သတ်မှတ်လည်း !!!! ကိုယ်ကတော့ အချစ်ဆိုတာ ချစ်နေဖို့ပဲလို့ ထင်တရ်... Lalisa အချစ်က ကျွန်မကို ပြုစားခဲ့သည်ရှိသော် ... jennie အနေနီးလို့ ချစ်သူဖြစ်ကြေးဆို နင်ကငါ့ရဲ့ ချစ်ဦးသူပဲ...