kapitola 1.

1.1K 28 2
                                    

Je zvláštní jak snadno si zvyknete na Gilbertovic dům . Ráno vás probudí Jeremiho hlasitá hudba , koupelna neustálá obsazená Elenou a Jenny připálené palačinky , které jsou i přesto dobré .

A stejně jako jiní den mě probudí Jeremiho hudba.  Vstanu a zamířím rovnou do koupelny, kterou máme společnou s Elenou . A jak jinak je zamčeno .

,,Eleno!!! Pospěš jsi "

Zařvu na ni .

,,Neboj!!!"

Odpoví mi jako vždy.

Obrátím oči v sloup a jdu ke skříni si vybrat oblečení . Roztrhané džíny a top hodím na postel a zkontroluju zprávy na telefonu a jediná zpráva byla od Caroline která mi napsala ,že bude čekat na našem místě ve stejný čas jako vždy .

,, Můžeš " oznámí mi Elena.

Odložim telefon a vezmu věci z postele a jdu do sprchy . Vylezu ze sprchy a obleču se , účesu , umyju zuby a namaluju se .

...

,,Čau holky "

Řekne Caroline když jsme s Elenou přicházeli na naše místo před školou .

,,Jo a zapsala jsem nás tři jako organizátorky na tu WelcomeParty co bude za 2 týdny "

Dodala.

Typická Caroline vždycky organizuje tyhle akce a přidá i nás . Obě jsme s Elenou kývly a společně šli do školy .

V hodině Dějepisu jsem šla na záchod a chystala se odbočit když jsem něco slyšela

,,Nechoď ke schodům do 1 patra , NECHOĎ !!! "

Řekla neznámá osoba a když jsem rychle vběhla za roh nikdo tam nebyl . Soudě podle hlasu to byl muž .

Chvíli jsem tam jen tak stala a pak šla na WC a rozhodla se to ignorovat .

Po poslední hodině jsme šli ven kolem schodů a mě se vybavila ta věta, kterou mi řekl ten neznámý a šla co nejdál a vzala sebou ke kraji Elenu i Caroline .

Caroline se zastavila a začala hledat v batohu složku ,,co máme zařídit společně s Elenou ,,.

Pak jsem uslyšela jak někdo zařval a otočila jsem se . Nějaký kluk byl na skatu a když jel ze schodů spadl a kopl do skatu ,který letěl vzduchem a narazil do holky ,která byla pod schody přímo do hlavy . Okolo ní a kluka se udělali skupinky zvědavích lidi mezi které jsem patřila i já .

,,Zavolejte záchranku "

Zařval někdo .

Když jsem se dostala dopředu ,abych viděla byla jsem v šoku . Všude kolem holky byla krev a měla díru v hlavě ,která musela být celkem hluboká a skoro se nehýbala . Otočila jsem se na holky ,které byly taky v šoku a Elena začala natahovat hned jsem ji a Caroline popadla a šli ven .

...

Už uběhl týden od té nehody a já nemůžu přestat myslet na to kdo to byl a jak to věděl . Co se týče té dívky říkaly že je v pohodě a stopy po raně nejdou vidět .

Jak ? Jak ji za týden mohla vyléčit tak hluboká rána .

,,Halo země volá Sophii "

Vyrušila mě z přemýšlení Elena .

,,Emmh co? "

Řekla jsem .

,,Že Stefan říkal, že se líbíš Damonovi "

when i become a MikaelsonKde žijí příběhy. Začni objevovat