kapitola 21.

178 8 1
                                    

......Beck.........

Oslava byla úžasná a navíc mě překvapilo ,že naše kamarády vůbec pozvala . Tato oslava mi i přinesla odvahu říct Josie co k ní cítím .

Seděla teď na proti mě a já čekala až se na mě koukne . Když se konečně na mě koukla kývla jsem nahoru a ona kývla a šli jsme .

Zavřela jsem za námi dveře od mého pokoje a ukázala na postel a ona si sedla .

,,Tak co jsi chtěla ? "

Řekla .

,,Emhh...."

Řekla jsem a nadechla se a vydechla chvíli jsem počkala než najdu v sobě hlas .

,,Mám tě ráda Josie. "

Řekla jsem .

,,Já tebe taky si má dobrá kamarádka. Jedna z nejlepších.  "

,,Ne Josie já .... nemám tě jako kamarádku . Mám tě ráda jako něco víc ."

Řekla jsem .

,,Beck já ... Tebe mám ráda ,ale jen jako kamarádku . Promiň . "

Řekla a já ztuhla .

,,Já doufám ,že stále budeme kamarádky."

Řekla smutně .

,,Jo jsme i budeme ."

Řekla jsem a ona odešla .

Už asi vím i proč Hope nechce být upírem vše je zesíleno . Vše . Pocity šťastné i smutné, ale ty smutné jsou silnější .

Postavila jsem se a začala chodit po pokoji . Začala jsem brečet a v pokoji začala blikat světla naštěstí jen v tomhle pokoji uměla jsem to trochu  ovládnout .

V pokoji jsem rychle udělala ohlušovací kouzlo a zakřičela . Otočila jsem se na sklenku, co jsem tu nechala a praskla ji pomocí magie .

Znovu jsem zařvala a natáhla ruku k zrcadlu a přitáhla k sobě a zrcadlo se rozdrtilo a kousky narazili do mě pár se i zabodlo .

V tomhle jsem byla jak Lizzi nedokázala jsem přestat a byla rozbitá a proto jsme si i skvělé rozumněli .

Můj bratr otevřel dveře a hned je zavřel . Zapomněla jsem že i přes ohlušovací kouzlo mě uslyší a ucítí vše co já takže cítí jak ty střepy ,ale narozdíl ode mě mu neteče krev jen cítí štípnutí a jak se uvnitř hroutím . Vše se začalo třást a Jamie mě objal .

,,To bude dobrý . "

Řekl a hladil mě a já se přestala třást .

,,Co se stalo ? "

,,Řekla jsem co k Josie cítím a ona řekla ..... že mě bere jen jako kamarádku . "

Řekla jsem a pustil mě a posadil na postel a sundával mi skleněné střepy  z rán , které se hned zahojili . Jamie kývl směrem ke střepům na podlaze a já zvedla ruku . Všechny střepy se vznášeli a já je přesunula do koše . Naměřila na zrcadlo a řekla kouzlo a zrcadlo bylo jako nové .

Jamie mě opět obejmul .

,,Mám hlad. " 

Řekla jsem .

,, Dobře tak já to řeknu mámě ať nevyšiluje. "

,,Dobře" .

.......James .........

Šel jsem dolů ke stolu .

,,Mami Bex má hlad jdeme si zalovit . "

Řekl jsem jí .

when i become a MikaelsonKde žijí příběhy. Začni objevovat