Svatba byla nádherná tančilo se , pilo a bavilo .
Rebekah s holkama pro nás vymysleli různé hry a později když děti šli spát všichni ,ale hlavně já a Hayley jsme se rozjeli v pití ,jelikož předtím jsme měli na starosti děti tak jsme moc nepili a upřímně všichni už byly opili jen my upíři se nějak drželi ostatní už balamutily .
Když kolem třetí ráno všichni odešli buď domu nebo do pokojů ovlivnily jsme sluhy ať uklidí a šli jsme spát . Právě jsem vycházela ze sprchy a Klaus už ležel v posteli . Sedla jsem si na něj a políbila ho a on mě hned začal líbat přetočil mě a líbal mě na krku . Rozvázal mi župan a svlékl si tričko ....
......o 2 roky později ...........
.......Klaus......Hope teď nedávno oslavila páté narozeniny a dvojčata třetí . Co se týče NewOrleans občas se tu objevovali moji nepřátele ,ale hned byly mrtví . Zrovna jsem byl doma a popíjel whiskey když mi zazvonil telefon .
,,Ano Marceli ? "
Řekl jsem .
,,Mám něco co tě bude zajímat pošlu ti adresu . Přijď co nejdříve ."
Řekl a tipl to a hned mi přišla zpráva s adresou bylo to kousek od baru kde pracovala Camille a hned byl tam uviděl jsem Marcela a jeho upíry pak tělo pověšeno za ruce jako loutku .
,,To je to ? Pouhá vražda ? "
Řekl jsem .
,,Ne ledajaká. "
Řekl Marcel a zvedl hlavu . Ten chlapec měl rozříznou pusu .
,, Kolik jste takhle našel tel ? "
,,Pět a všechny měli i upíři kousance . Nevíš o tom něco ? "
,, Ano když jsme utekli z vesnice přepadli jsme kočár ,ale jeden přežil... Lucius a za svůj život nás donesl do zámku . Byly jsme tam tak půl roku . Ke konci se avšak syn krále dozvěděl o mě a jeho sestře a o tom ,že Lucius měl rád jeho sestru . Svázal ho ve sklepě a rozřízl pusu . "
,,No ale nejsou už mrtví ? "
,,Ne Rebekah našla Auroru jak se podřezala a dala jí svou krev a ano pak se zabila a stala upírem . Já dal Luciusovi ,aby se zahojil, ale pak zemřel a Elijah dál Tristianovi svou krev . "
,,A takže se nám tu poflakuji tři upíři ? "
,,Ne ledajaci všichni tři jsou první ,kteří jsme proměnily jsou stejně staří jako my a možná nejsou všichni ,ale Tristian nenechá Autoru jen tak . Všude jsou spolu a Lucianovi se stále líbí Aurora a chodí s ní ."
,,Víš co buď v osm u nás a probereme to ."
Řekl jsem mu a odešel . Cestu mi však skřížil Vincent nový regent čarodějek . Řekl mi o prázdnotě a já ho pozval v osm na schůzku takže teď tu máme dvě hrozby . Bezva . Přišel jsem domů .
,,V osm bude porada všichni tam budou a někdo zavolejte Freyu ať přijede z Californie a Kol a Davina taky . "
Zařval jsem do baráku a uviděl Sophii na hoře na balkóně a hned jsem byl u ní .
,,Co se děje ? "
Zeptala se .
,,Řeknu ti na schůzce, ale ty ulož děti a pak přijdi "
Řekl jsem a políbil ji a odešel číst o prázdnotě .
......Sophie .........
Tím ,že Klaus měl něco tak jsem dětem dělala večeři já . Dala jim ji , okoupala a uložila a šla dolů, kde už všichni byly s posadila se .
ČTEŠ
when i become a Mikaelson
Vampiros⚠️ Dokončeno⚠️ Sophie Marshall je mladší sestra Hayley . Sophie teď studuje v Mistic falls a bydlí u Eleny . Měla obyčejný život dokud ji nezačne někdo radit a chránit, ale nikdy ho neviděla . Když začne toho ochránce hledat odhalí nejen jeho taje...