kapitola 5.

660 20 0
                                    

Opět jsem se probudila v tom pokoj co včera . Oblékla jsem se a připravila a když jsem byla hotova běžela jsem za Hope .

Když jsem došla k jejímu pokoji rozhlédla jsem se . Pokoj byl slazen do světlého dřeva a růžových dekorací , hraček , povlečení a dalších věcí . Uprostřed pokoje stal Klaus s Hope v náručí .

,, Dobré ráno Hope ."

Řekla jsem a šla k nim .

,, Dobré ráno i tobě Sophi "

Řekl Klaus a já si od něj vzala hope .

,,Hele Hope máš taky pocit ,že tu někdo je ? "

Řekla jsem ironickým hlasem a snažila jsem se tvářit vážně .

,,Ale sophi ..."

Řekl Klaus a zatvářil se smutně .

,, Dobré ráno i tobě Klausi ."

A s Hope v jedné ruce jsem objala Klause . Byli jsme celkem blízko k sobě a jen na sebe koukali .

,,Ale lidi . Hope má teprve den a už musí být svědkem vašeho ... No netuším jak to nazvat sladičkovanim ."

Řekla Hayley a šla si pro Hope . Dala jsem Hope pusu na čelo a dala jí Hayley.

,,Já nejsem ta co s ním má dítě. "

Zařvala jsem na sestru když už odcházela . Tak a teď jsme byly s Klausem sami .

Chvíli jsme se jen tak na sebe koukali a pak mě Klaus zase objal .

,,Díky že tu jsi ."

,,Díky ,že tu můžu být a pokud se smím zeptat proč jsi tak rád že tu jsem ? "

,, Zaprve se ty můžeš cokoliv kdykoliv . Zadruhé s Elijahem je to teď složitý. "

Pustil mě a koukal na mě . Po chvíli se přiblížil a dal mi pusu . Když se odtáhl a viděl šok v mém obličeji najednou se z drsňáka stal rozrušený upír .

,, Promiň.... já myslel že-"

Nestihl to doříct ,protože jsem ho políbila a on mi dal ruku do vlasů z ničeho nic jsme už nebyly v Hope pokoji ,ale neměla jsem prostor to prozkoumat .

...

Potom co jsem se oblékla a Klause nechala v tom pokoji jsem šla za Hope a Hayley .

,,Příště by jste se mohli ztišit ."

Řekla Rebekah ,která měla Hope v rukou .

,,Kde je Hayley ? "

,,Šla ke své smečce něco zařídit. "

,,Počkat... smečce ? "

,,Jo Hayley je odjakživa vlkodlak teprve nedávno se stala Hybridem ."

,,Stefan říkal ,že vlkodlakem se staneš jen tehdy kdy se narodiš vlkodlačí rodině. "

Přemýšlela jsem nahlas .

,,Jo přesně tak. "

Zmateně přikovala .

,, To znamená ,že moje matka a otec byly vlkodlaci ."

Řekla jsem a snažila se nadechnout .

,,To znamená, že když je Hayley vlkodlak tak i já ? "

Zeptala jsem se Rebekah .

,,Jo jsi ."

Řekla .

,,Takže všichni Mar-Marshallovi jsou vlk-vlkodlaci... "

when i become a MikaelsonKde žijí příběhy. Začni objevovat