kapitola 23.

181 8 0
                                    

Tátu jsem našla v jednom hotelu a rovnou tam šla . Pokud tam je netuším ,ale doufám že ano . Došla jsem před hotel a šla na recepci . Opřela jsem se o recepci a koukla jsem se té dívce do očí .

,,Hledám Klause Mikaelson jaký má pokoj ? "

Ovlivnila jsem ji a dívka něco natukala do počítače .

,,A63 jděte touhle chodbou a pak do prvního patra do leva . "

,, Díky ."

Řekla jsem a šla jak mi řekla . Zastavila jsem se přede dveřmi a vešla .

,,Neumíte klepat uklízečko? "

Řekl mi .

,, Zaprvé nejsem uklízečka a zadruhé nemusím TATI ."

Řekla jsem a slovo tati zdůraznila . Hned se na mě otočil a prohlédl si mě .

,,James ti o mě řekl že ? "

,,Ne já ho donutila ."

Řekla jsem a táta se zasmál .

,, Jsi celá matka. "

,,Ne jako mamka vypadám po tobě jsem zdědila to špatné . "

,, Přesně tohle by řekla Sophie. "

,,Říkám ,že dobré mám po ní ."

,, Dobré je že vejdeš bez zaklepání a takhle se chováš ? "

,,Ne to mám po tobě ,ale aby jsme řešily mě tu nejsem chci vědět proč si nás opustil a poznat tě ."

,, Opustil jsem vás kvůli Elijahovi , mému bratrovi , kterému zemřela žena ,co miloval . "

,,Ano, ale tys opustil tři dívky a jednoho kluka . No přesněji jednu ženu a dva malé děti a Hope ."

,,Ano to vím a snažím se to napravit . "

,,Jako třeba čím ? "

,,Jako třeba tím, že začnu s vámi a poznat vás a trávit s vámi čas a pak Sophii rozveselit a vrátit se k ní ."

,,Takže to je dobrý plán, ale nemaš moc času jedeme do školy a pak tu budeme až za měsíc ve škole jsou příšery. "

,,Škola ? "

,,Jo Salvatorovic . "

,,Tu od Caroline a Alarica ? "

,,Jo ."

,,Tak já se za vámi zastavím někdy, ale teď hlavně musím vyřešit Sophii ."

,,Fajn ,ale neudělej nic špatného teprve teď se přes to přenesla . "

Řekla jsem a pak jsme si ještě povídali . Po dvou hodinách jsem už musela domů ,jelikož jsme měli za hodinu odjet do Mistic Falls .

............Sophie..............

S dětma jsem se rozloučila a oni odjeli a já šla zpátky sedla jsem si dolů na gauč a pila kávu sice byl večer ,ale já pak šla ještě do baru .

,, Sophi. "

Řekl za mnou hlas a já se zarazila . To není možné ! Teď ? Co tu dělá ? Postavila jsem se a otočila . Klaus .

,,Co tu děláš ? "

,,Chtěl jsem tě vidět . Vrátily jsme se . "

,,To vidím. "

,,Mluvil jsem i s dětma tedy kromě Hope tu jsem nezastihl . "

Nic jsem neříkala jen na něj koukala .

when i become a MikaelsonKde žijí příběhy. Začni objevovat