kapitola 25 .

171 9 0
                                    

.........Klaus.........

Pořád jsem byl v Mistic Falls . Děti právě odešli do školy a mě pípl telefon .

Kol: Sophie je zpátky .

Hned jsem pomocí upíři rychlostí byl v New Orleans . Prošel jsem branou , vyšel nahoru a vrátil do pokoje . Sophie právě objímala Kola a Davinu . Pak mě zahlédla a koukla se jinam .

,,Sophie. "

Řekl jsem a šel k ní blíž ,ale ona zvedla ruku a odhodila mě na stěnu a já se nemohl pohnout .

,, Takže vám musím něco říct a pak Liv. "

Řekla .

,,Liv ? "

Zeptala se Davina .

,,Uvidíte ... "

Řekla a začala vyprávět jak potkala Hayley a ostatní .

,, A teď se seznamte s Liv ."

Řekla ještě stále se zvednutou rukou a já se tak pořád nemohl hýbat .

,,Liv. "

Řekla a zavřela oči když je otevřela měla černé vlnité vlasy a černé oči .

,, Nazdárek, já jsem Liv a teď mě poslouchejte . Dotazy pak . Jsem v její hlavě už 28 let . Jsem něco jak poutník umím se dostat do hlavy komukoli a jsem nejmocnější člověk světa no i podsvětí . Utíkám před svým otcem Ďáblem a musím se dostat do svého pravého těla nebo Sophie zešílí v každém těle můžu být pouze 29 let a za 5 měsíců to bude 29 let co jsem v Solhiine hlavě takže pak zemře ,ale ještě předtím zešílí . "

Řekla Liv .

,,Fajn kde je tvé tělo. "

Řekl jsem a ona dala ruku dolů .

,,V Africe. "

,,To nám nepomůže. "

,,V hřbitově pod zemí někde u vodopádu je vstup nepamatuju si to je to už přes miliony let slibte mi, že to splníte . "

,,Slibujeme ."

Řekli jsme naráz jen abychom ji ochránili .

,,Fajn ."

Řekla a zavřela oči . Vlasy jí zase zesvětlily a když otevřela oči měla je zase modré .

,,Sophi ? "

Řekla Davina .

,, Jo ."

,,Okey takže já a Rebekah budeme hledat to tělo . Ty Davino pomoc Sophii a Klausi , ty s Elijahem půjdete hledat co je ta Liv a o tom jejím těle a Freya zase kouzlo na rituál ."

Řekl kol a koukl na mě a já kývla .

,,A teď ven chci se převléct . "

Řekla jsem a všichni kromě Klause odešli .

,,I ty ! "

Řekla jsem a jednou rukou otočila ve vzduchu a otevřeli se dveře . Druhou jsem ukázala na Klause a posunula do dveří a magii ho dostala za dveře a zabouchly a zamkla . Osprchovala jsem se a převlékla a pak jsem šla dolů . Kde byla Davina .

,,Takže budeme trénovat ? "

,,Jo klidné pojď za mnou . "

,, Vlastně bych byla raději tady . "

,,Tak jo ."

A následující hodinu jsem trénovala magii a co vše dokážu ,jelikož jsem měla magii od dcery ďábla byla jsem hodně silná více než Davina před sklizni .

when i become a MikaelsonKde žijí příběhy. Začni objevovat