kapitola 10

365 13 0
                                    

Když jsem se probudila bolela mě hlava . Posadila jsem se na posteli a všimla jsem si Klause sedící v křesle a čte si knížku .

,,Kdo by řekl že Klaus čte ? "

,,Ale naše malé vlče se probudilo. "

,,Zastreš prosím záclony moc tu svítí ."

,,Zlato oni už jsou . Když jsi upír vše cítíš více a teď tě bude bolet hlava a bude ti nepříjemně dokud svou upíři proměnu neukončiš napitím lidské krve ,ale myslím si, že zrovna teď v tom největším světle ven nechceš takže to nech na mě ."

Řekl a zmizel . Já se mezitím převlékla a upravila . Když jsem položila hřeben Klaus se objevil s nějakým klukem . Já se postavila a ucítila takový zvláštní pocit něco mě k němu táhlo a jako bych to dělala celý život zakousla jsem se do toho kluka a vypila mu krev . Pak ho Klaus pustil a kluk spadl na zem .

,,Tak co jak se cítíš ? "

,, Dobře ."

Šel ke mě a utřel mi z pusy krev .

.......o měsíc později .......

Seděla jsem na balkóně a koukala na město . Po chvíli za mnou přišel Klaus a sedl si vedle mě .

,,Klausi ? "

,,Ona zlato. ,,

,,Pojedeme do Paříže ? "

,,Klidně a kdy ? "

,,Teď ? "

,,Dobře ,ale až zítra ráno. "

,,Děkuji ."

Řekla jsem a dala Klausovi pusu na čelo a šla se osprchovat a spát .

Když jsem se ráno probudila byly v pokoji dva kufry a vzkaz .

Dobré ráno zlato . Šel jsem něco zařídit mezitím se zbal . V deset buď před domem .

Vstala jsem a upravila , oblékla a chystala jsem kufry jak pro mě tak pro Klause . Šla jsem se násnidat a dát dolů kufry .

,,Kam jedete ? "

Zeptala se Rebekah a Elijah, Hayley se na mně koukly .

,,Do Paříže ."

,,Počkat Nik a Paris ? "

Řekla Rebekah a já šla k Hayley a vzala ji malou Hope .

,,Jo . Včera jsem mu řekla ,že tam chci. "

,,Zlato měla jsi čekat venku ne tedy. "

Řekl Klaus, který šel k nám . Vzal mi Hope a rozloučil se s ní a podal ji Hayley a šli jsme .

Jeli jsme dlouho asi tak den než jsme dojeli do Paříže . Ubytovali jsme se v luxusním hotelu a vybalily si . Teď jsem seděla na posteli a koukala se na Klause ,který si vybaloval svůj kufr .

,,Takže jaký je rozvrch ? "

,, Rozvrh ? "

,,No jsme v Paříži musíme toho tolik vidět a ...."

Nestihla jsem to doříct ,protože mě Klaus přerušil .

,,Zlato ty jsi tu možná poprvé ,ale já tu byl už hodněkrát nemusíš se bát vše ti ukážu ,ale nech to na mě . "

,, Dobře . Nechávám to na tobě."

,,A když už jsme u toho nachystej se zachvili někam jdeme ."

when i become a MikaelsonKde žijí příběhy. Začni objevovat