kapitola 27.

191 9 0
                                    

.........Klaus.........

Sophie byla už zamčena měsíc za dva měsíce jsme museli z ní dostat Lucifera nebo umře . Vždy když jsem ji navštívil byla mimo . Nejedlá , nepila a s nikým nemluvila teda kromě Lucifera a všem zakázala vztup do její hlavy .

........ Sophie.........

S Lukou jsme ten ostrůvek zvětšily a pomocí magie jsme udělali dům a celý měsíc byly jen tu a občas jsme šli i jinde . Teď jsme opět leželi na pláži akorát místo lehátek tu byla jedna plážová postel se záclonami .

Leželi jsme tu já na pravé straně na břichu hlavou k vodě se slunečními brýlemi a knihou a Luka na levé na zádech hlavou k baru a koukal se na mě s tím jeho úsměvem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Leželi jsme tu já na pravé straně na břichu hlavou k vodě se slunečními brýlemi a knihou a Luka na levé na zádech hlavou k baru a koukal se na mě s tím jeho úsměvem .

Za ten měsíc se z nás stali nejlepší kamarádi .

,,Přestaneš už konečně číst a budeš se se mnou bavit ? "

,,Fajn ."

Řekla jsem a zavřela knihu otočila jsem se na záda a opřela se o lokty .

,,Co budeme dělat ? " 

Zeptala jsem se .

,,Pojď za mnou. "

Řekl a podal mi ruku já si sedla a dala mu ji . Slezli jsme z postele a šli do moře tak daleko až jsem měla vodu pod prsa . Luca se na mě otočil a přitlačil mě k sobě .

,,Co to děláš ? "

,, Uvidíš ."

Řekl a políbil mě . Pak si opřel čelo o mé .

,,Tos musel dělat tady a ne tam ? "

Řekla jsem a vzala ho za obličej a začali jsme se líbat . Vyskočila jsem na něj a on mě chytl . Luca nás pomocí magie přemístil do té postele a položil mě na záda . Lusk prsty a ten barman byl pryč .

Líbal mi krk a pomalu sjížděl až k výstřihu od plavek roztrhnul je a líbal mě dále na břicho . Pak se vratil opět k mým rtu a začal mě líbal .

...

Po hodině jsme s Lukou sedli vedle sebe .

,,Co budeš teď dělat když nemůžeš kouzlit a jsi zamčena ? "

,,Vrátím se a zahraju na city pak tě vrátíme do tvého těla a pak ukáže čas ."

,, Dobře. "

Řekl a já zavřela oči . Když jsem je opět otevřela přede mnou byl Klaus .

,, Konečně jsi se vrátila . "

,,Jo ..."

Řekla jsem smutně .

,,Co se stalo ? "

,,Nic. "

Řekla jsem . Musela jsem mu zahrát na city ,aby mě pustil . Na krajičku se mi objevila slza a on byl u mě a setřel ji .

when i become a MikaelsonKde žijí příběhy. Začni objevovat