V dalších dnech jsem se přestěhovala ke Klausovi . Já chodila do školy , Klaus za svou dcerou nebo něco zařizoval . A tak to bylo i další měsíce já se učila na maturitu a svůj volný čas věnovala kamarádům a Klausovi .
Pak jsem udělala maturitu a s Klausem jsme měli dnes jet do NewOrleans za jeho rodinou jak slíbil .
,, Zbalená ? "
Zeptal se Klaus.
,,Ano. "
Odpověděla jsem .
,,A kde máš kufry ? "
,,V hale. "
,, Odnesu ti je do auta ."
,,My nejedem hybridním Expresem ? "
,,Ne zlato . "
,,Fajn ."
Obejmul mě a dal mi pusu na čelo . Pak šel pro ty kufry a já šla ven čekat na Klause . Když přišel dal kufry do kufru a sedli jsme si a jeli .
Cesta trvala pár hodin a když zaparkoval všimla jsem si erbu s M jako Mikaelson .
Vyšli jsme ven a Klaus ovlivnil kluka ,který procházel ,aby vzal kufry a odnesl je do vnitř . Typicky Klaus .
Chytl mě za ruku a šli jsme dovnitř . Prošli jsme branou dovnitř a už tam stála Rebekah , Elijah , Hayley a v rukou měla Hope .
,,Čau lidi "
Pozdravil Klaus .
,,Niklausi ty si vážně přišel ."
Řekl Elijah .
,,Ahoj Niku. "
Řekla Rebekah a objala ho a pak i mě .
,,Ahoj sestřičko ."
Řekla Hayley když mě pustila rebekah a já ji ignorovala pořád jsem byla naštvaná na ni sice to bylo tak půl roku zpátky ,ale já nejsem splachovací .
,, Ahoj Hope. "
Řekla jsem místo pozdravu Hayley a vzala si od ní Hope . Když mi ji podávala všimla jsem si ,že je překvapená, že ji ignoruju ,ale taky smutně ,že asi ví i proč . Dala jsem si do náruče a houpupala ji .
,,Sophi ."
Řekl Elijah a opatrně mě obejmul ,aby nezmačkl Hope ,kterou jsem měla v rukou .
,,Chceš svůj pokoj nebo s niklausem ? "
Zeptal se mě Elijah .
,,Myslím si že je to jasné že bratříčku ? "
Řekl Kol ,který šel k nám .
,, Není to sám Kol ? Kdes byl poslední století ? "
Zeptat se Klaus
,,No víš v Evropa , Francie , Německo , Itálie a tak dále . "
Odpověděl mu Kol . A pak se koukl na mě .
,, Sophie že ? Jsem Kol ."
,, Já Sophi a tvé jméno se nedalo přeslechnout a tys byl v celé Evropě ?"
,,Za ty století co jsem tu tak ano ."
,,A byl si i v jiných státech Ameriky ? "
,,Ano . Nezpočetněkrat."
,,Takže velký cestovatel ? "
,,Dalo by se říct že jo . Raději jsem sám a navíc nejsem s dýkou v srdci ."
ČTEŠ
when i become a Mikaelson
Vampire⚠️ Dokončeno⚠️ Sophie Marshall je mladší sestra Hayley . Sophie teď studuje v Mistic falls a bydlí u Eleny . Měla obyčejný život dokud ji nezačne někdo radit a chránit, ale nikdy ho neviděla . Když začne toho ochránce hledat odhalí nejen jeho taje...