kapitola 16.

244 10 0
                                    

Caroline , Rebekah a Elena šli nahoru . Hned jsem Caroline a Elenu objala .

,,Vypadáš nádherně ."

Řekla mi Caroline .

,, Děkuji vy taky. "

,,No nic už musíme jít ."

Řekla Rebekah .

,,A jsou oblečený Beck i Jamie ? "

,,Ano oblékla je Hayley víš jak by to vypadalo kdyby to udělal Klaus ."

Odpověděla Rebekah .

,,Ty děti dole jsou tvoje ? "

Zeptala se Elena .

,,Jo ,ale jen dva ze tří jinak všichni tři jsou i od Klause ."

,, Vážně ? "

Řekla Caroline .

,,Ano ,ale teď musíme dolů. "

Řekla jsem jim .

,, Dobře nejdříve půjdeme my a pak až na druhou písničku půjdeš ty ano ? "

Řekla a já kývla . Vyšli ven a já čekala v pokoji .

Uslyšela jsem písničku a jak jdou dolů . Někdo zaklepal na dveře a já řekla ať jde dále .

Byl to Kol s mými dětmi . Kol a Jamie měli krásný oblek a moje mála princezna měla růžové šatičky .

,,Co ty tu děláš ? "

Zeptala jsem se ho a obejmula mé děti .

,,Říkal jsem si, že bys možná chtěla doprovod k oltáři . Chceš ? "

,,Ano ,ale co tu dělají dvojčata ?"

,,Budou mít košíček okvětních lístků a budou je házet na cestu před nás. "

,, Dobře ."

Řekla jsem a objala ho .

,,Vypadáš nádherně ."

Řekl mi .

,,Ty taky. "

.......Klaus...........

Sál byl nádherný a od schodů až k květinovému oblouku nademnou z růží a balónků .

Přes židle po stranách bylo přehozené prostěradlo a u opěradla byla zezadu mašle .

Všude byli bílé a modré růže a balónky v zlaté , modré a bílé . Když družičky došli nedočkavě jsem vyhlížel Sophii . Zazněla druhá písnička a dolů šli mé děti s košíčkem a házeli kolem sebe růže a za nima šla má nevěsta s Kolem .

Nevěděl jsem ,že měl jít s ní ,ale bylo mi to jedno . Když došli děti šli si sednou a po nich sem přišli oni . Kol ji dál pusu na čelo a šel si sednout k Davine a Sophii se postavila naproti mě .

.......Sophie ......

Podala jsem svou kytici Rebekah, která byla nejblíž a chytla Klause za ruky .
Marcel , který nás oddával začal říkat proslov .

,, Sešli jsme se dnes ,aby jsme byly svědky tohohle okamžiku . Okamžiku kdy si Klaus Mikaelson vezme Sophii Marshall budoucí Mikaelsonovou a tím vzroste rodina Mikaelson ne jen o jednu krásnou Paní ,ale i jak rok zpátky se tak stalo i o dva malé členy . "

Řekl a všichni koukli na Beck a Jamieho .

,,Ale teď se táži vás Niklausi Mikaeslone berete si Sophii za svou právoplatnou manželku ?"

when i become a MikaelsonKde žijí příběhy. Začni objevovat