kapitola 3.

580 19 0
                                    

Potom jsme si chvíli povídali a šli do baru a když už bylo pozdě odprovodil mě domů .

....

Probudila jsem se a šla do koupelny , osprchovala jsem se , umyla zuby , oblékla a šla do školy .

Před školou čekal Klaus . Koukala jsem na něho dnes měl ryfle s černým tričkem a koženou bundou . Když si mě všiml byl hned u mě .

,,Ty mě pozoruješ zlato ."

,,Myslím že si paranoidní ."

,,A já myslím ,že lžeš ."

,,Možná trochu ." 

Přiznala jsem .

,, To jsem tak okouzlující ? "

Řekl a zvedl obočí .

,,Zase máš až moc vysoké ego ."

Řekla jsem a šla pomalu ke škole .

,,Co děláš dnes večer ? "

Zeptal se.

,,Plánujeme ten ples co bude zítra a jestli tam nebudu Caroline zešílí "

,,A máš už s kým jít ? "

,,Ne"

Odpověděla jsem.

,,A půjdeš se mnou ? "

Zeptal se . Zastavily jsme se a já se na něj otočila tak že jsem měla školu za zády .

,,Proč ne "

Odpověděla jsem , otočila se a šla do školy a Klause tam nechala . Hned jsem uviděla Caroline a Elenu .

,,Ahojky "

Řekla jsem když jsem byla u nich .

,,Ale ty nějak zářiš "

Řekla Caroline .

,,Někdo tě pozval na ples ? "

Řekla Elena .

,,Emhh jo . Pozval mě Klaus "

,,Ale ale ty a Klaus ? Víš že mu je přes tisíc let nebo kolik . Je nebezpečný . "

Řekla Caroline .

,,Jo vím, ale i přes to s ním půjdu ."

,,No to je jedno . Na, tu máš složku jsou tam věci, které musíš splnit do zítřka . Elena tu svou už dostala . "

Řekla Care .

Otevřela jsem ji a koukla se dovnitř byly tu věci od A do Z a vedle čas popřípadě místo a poznámky například jsem do dnešního večera musela objednat kytky , jídlo a pití , zařídit osvětlení i dekorace a další .

,,Jsme kvůli plánování omluveni z Dějepisu a matiky takže se do toho můžete hned pustit ."

Elena vyřizovala něco ve města a já si zalezla do učebny ,kde nikdo nebyl a obvolavala lidi od kterých jsme něco měli a dopisovala fajfky nebo křížky do složky . Jediní zádrhel byl v jídlu, ale to jsem předala Caroline, která s tím lépe uměla . V další hodině jsem vyřešila všechno alespoň pro dnešek . Když jsem do složky psala co už mám vyřešeno ucítila jsem za sebou něco jako slabý vítr .

,,Čau Klausi víš že si mohl vyjít jako normální člověk dveřmi ? "

Řekla jsem .

,,Špatný odhat kotě "

Řekl Damon .

Hned jsem vyskočila ze židle a obešla stůl ,abych od něj byla co nejdál .

,,Pořád máš špatně období ? Ty vyplé emoce nebo lidskost či co to je ?"

Zeptala jsem se roztřeseným hlasem .

,,Co myslíš ? "

Řekl a oči mu zčernaly a pod očima mu vystoupily žíly . Koukla jsem se okolo ,ale nebylo tu nic co bych mohla použít na obranu a tak jsem začala coucat jenže si toho všiml a byl hned u mě .

,,Tak neřvi a nebrání se. "

Ovlivnil mě ,ale já měla ten řetízek od Stefana se železnikem .

Chtěl se zakousnout a já zařvala .

,,Klausi !!! "

Zařvala jsem podruhé a doufala, že mě uslyší .

Damon, ale neváhal a hned se do mě zakousl . Klaus se objevil u dveří a když to spatřil byl hned u Damona a zlomil mu vaz jenže já v tu dobu byla už tolik vyčerpaná ,že jsem začla padat a poslední co jsem postřehla byl Klaus ,který mě chytil .

Omlouvám se že je kratší ale teď pojedu na chatu a tam budu psát a pak to jen zkopíruju sem takže jich pak bude víc .

3.

when i become a MikaelsonKde žijí příběhy. Začni objevovat