Mustafa iyileşmiş ve taburcu olmuştu. Artık sıra evinde geçmiş olsun dileklerini kabul etmeye gelmişti.
Bütün akrabaları sözleşip geldiler. Her biri de ayrı ayrı çikolata Çiçek almış getirmişti. Ev birden kakabalıklaşmaya başladı. Evde havasız kaldılar ve evdeki bütün pencereleri açtılar. Sonra Mustafa'nın Halası Hatice hadi artık biz kalkalım hasta ziyareti kısa olur dedi ve hepsi birden gittiler. Ev birden sessizliğe büründü. Onlar çıktıktan 1-2 saat sonra İbrahim, Selin, Sibel, Tarık ve Halime de geldi ziyarete. Ilk olarak geçmiş olsun dediler ve hepsi de ellerindeki çikolataları, çiçekleri ve kolanyaları bir Sehpanın üzerinde koydular ve oturdular. İbrahim hemen söze başladı. Mustafa lütfen beni affet. Eğer adamlar beni görmeseydi hiç birimizi farketmicek ve seni de vurmayacaklardı. Mustafa İbrahim bunu sen dememiş ol ben de duymamış. Sen daha işe yeni başladın. Böyle hatalar yapman normaldir. Ben de yeni başladığım zamanlarda senin gibi hatalar yaptım dedi. Sonra Tarık söze karıştı. İbrahim yeter artık kendini suçladığın. Aynı şey bana da kaç kere oldu. Acemisin sen daha. Yavaş yavaş öğreneceksin. Dedi. Bunun üzerine Sibel hem senin sayende biz de kurtulduk. Sen Olmasaydın biz de yararlanıp ölebilirdik. Dedi. Sonra Selin Mustafa abiyi de sen hastaneye yetiştirdin. Onun hayatını da sen kurtardın. Dedi. Bunun üzerine Halime sen üzülmeyi değil grurlanmayı hakediyorsun. Dedi. Bunun üzerine herkes hep bir ağızdan. Sağol İbrahim! Diye bağırdı ve gülmeye başladılar.
Mustafa'nın eşi Gül de pasta Börek getirdi. Hepsi çok teşekkür ettiler ve yemeye başladılar. Daha 1-2 parça yemişlerdi ki Selin'in telsizinden bir ses yükseldi. 61 51 61 51. Selin dinliyorum 50 61. Bir Çocuk kaçırma olayı var. Acil karakola gelmeniz gerekiyor. Tamam hemen geliyoruz. Mustafa ben de gelcem sizi yalnız bırakamam diye ısrar etmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR POLİSİN BAŞINDAN GEÇEN OLAYLAR
AventuraSİZCE BİR POLİSİN BAŞINA EN KÖTÜ NE GELEBİLİR?