Dün hiç bir olay olmamıştı. İlk defa herkes işe dinlenik geliyordu. Ama bu gün dünün aksine çok yoğun olcak gibiydi. Çünkü daha karakola geleli 5 - 10 dakika olmuştu ve hemen telefon çaldı. Bir adam kuyumcu dükkanına hırsızın girdiğini söyledi. Sabah dükkanı açtığım zaman altınların çoğu yerinde yoktu. kameraları inceledim. 3 kişilerdi. Altınlarımı getirin bana nolur. OnLarı yakalayın. Hasta 2 tane çocuğum var benim. O altınlar olmassa ben onlara nasıl yardımcı olabilirim? Dedi. Sonra İbrahim ve ekibi hemen olay yerie geldiler. Kameraları bi de onlar inceledi. Kamerada 3 kişinin bir odunla camı kırdıklarını, Sonra da ellerine ne geçerse aldıklarını gördüler. İbrahim hemen kapının önüne gitti. Orda hırsızların camı kırmak için kullandıkları odun parçasını buldu. Arkadaşlarına haber vermeden önce güvenlik kameralarını tekrar inceledi. Camı kıran adamın eline eldiven giydiğini görünce çılgına döndü. Arkadaşları ona ne olduğunu sorunca da kapının önünde hırsızların camı kırmak için kullandıkları odunu gördüğünü, sonra tekrar kameraları incelediğinde ise camı kıran kişinin eldiven giydiğini söyledi. Eğer eldiven giymeseydi odyndan parmak izi alıp hırsızları tek tek bulabileceklerini söyledi. Bunu duyan Mehmet de bir daha inceledi kamera kayıtlarını. Sonra da komserim burda adam eldivenlerini çıkarıp atmış. Parmak izlerini eldivenden alalım. Dedi. Bunu duyan İbrahim ışınlanarak kapının önüne çıktı ve eldivenleri gördü. Kendi parmak izi çıkmasın diye eldiven alarak eldiveni aldılar. Analizi yapacak olan kişi 24 saat sonra gelmelerini söyledi. İbrahimler de 24 saat sonra geri dönmek üzere karakola döndüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR POLİSİN BAŞINDAN GEÇEN OLAYLAR
AventuraSİZCE BİR POLİSİN BAŞINA EN KÖTÜ NE GELEBİLİR?