TUZAĞA KARŞI TUZAK

110 4 0
                                    

Herkes Jack'i takip etti. Tahminlerine göre onlar yani İbrahimler 10 dakika sonra geleceklerdi. Tahminleri gerçekleşti. 10 dakika geçti ve İbrahimler yolun ucundan gözüktü. Operasyon başlıyordu. Jack herkes beni iyi dinlesin. Yanlış yapma hakkımız yok. Bu bizim ilk ve son şansımız. Ben dediğim zaman yoldaki işaretli bölüme bomba atılacak ve sonra ateş etmeye başlanacak. Anlaşıldı mı? Herkes anlaşıldı dedi. Ve Jack bombayı atın dedi. Bunun üzerine Michel bombayı attı. İbrahimler hemen aşağı indiler. Yoğun kurşun yağmuru altında kaldılar. Onlarda kurşunlara karşılık verdiler. Yoğun bir çatışma çıktı. İbrahim ve arkadaşları adamları teker teker indiriyorlar fakat adamların ardı ardına kesilmiyordu. Geldikçe geliyorlardı. En sonunda gözüken adamlar bitti. Geri dönmek üzeyken bir adam geldi İbrahim'in başına çuval geçirmeye kalkıştı. İbrahim durumu anlayınca arkasındakine bir dirsek geçirdi. Yerde tekmeledi durdu ve en sonunda onu da yanına aldı götürdü. Adamın dikkatini çeken ise içerde ne kaçırdıkları kızın ne de kaçırılan kendi adamlarının olmamasıydı.
Hayatta kalan tek adamlar ise Jack ve o tekmelenip arabaya atılan adamdı. Onların iri yarı komutanına hesap vericek canlı canlı toprağın altına girecek olan yine Jack idi. Jack'in de dikkatini çeken şey ne kız polislerin ne kendi adamlarının ne de kendi kaçırdıkları kızın ortaya çıkmamasıydı. kaçırılan adam Kate gittikleri yerde çok şaşırmıştı. Acaba neye şaşırmıştı???

BİR POLİSİN BAŞINDAN GEÇEN OLAYLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin