KAÇIRMA PLANLARI

156 4 3
                                    

İbrahimlerin yakaladığı uyuşturucu çetesi bilinenkerden değil bilinenlerin de üstündeymiş.
Asıl patron orda kabadayılık taslayan değilmiş. O küçük patronlardan birisiymiş. Asıl patron daha iri yarı tuttuğunu kopaean birisi tipindeymiş. O zaman da üstüne siyah bir atlet giymiş ve aynı dövüşçüler gibi gözüküyormuş. Zaten bir nevi dövüşçüymüş. Kendi adamları bile ondan korkuyorlarmış.
Bir gün (İbrahimlerin operasyonu yaptığı gün) paldur küldür kameraların izlendiği idaya girmiş. Sanki bir şey olmuş gibi. Olacakları hissetti mi ne. Girer girmez de baskını gördü. Lan bi işi de becerin yaaa. Bi işi de becerin."dedi. Adamları ne diyeceklerini bilemiyor, bir şey diceklerse de korkudan söyleyemiyorlardı. Böyle durumlarda sustukları zaman niye susuyonuz diye kızar, konuşsalar da "Bak hele bak. Ukalalara bak sen. Haddinizi bilin lan. Siz kim bana cevao vermek kim. İlk önce bunu öğrenin de gelin." Diyerek yine onlara kızıyordu. Bu yüzden de onlar ne yapacaklarını bir türlü bilemiyorlardı. İçlerinden birisi cesaretlenip "Efendim şimdi ne yapmamızı istersiniz?" Diye sordu. Eee şimdi bir durdu. Düşünmeye başladı. Ne diye kızacağını düşünüyor olacak. En sonunda bütün adamlar tir tir titrerken o gür sesiyle bağırmaya başladı. "Napıcaz onları kurtarıcaz. Yoksa bixi hemen satarlar. Ben bi şekilde kaçmasını bilirim. Ama siz. Siz yakalanırsınız. Ama merak etmeyin yakalanmadan o hainlerin eline geçmeden öbür dünyayı boylamış olursunuz." Sonra o gür sesiyle tekrar gürledi. "Bundan sonra bana saçmasapan sorularla değil doğru dürüst sorularla gelin. Hatta mümkünse hiç soruyla gelmeyin. Çözüm önerileriyke gelin." Dedi.
Bütün herkes yüksek, bir o kadar da titrek sesleriyle emredersiniz efendim. Dedi. Bu titrek sesler komutanın dikkatini çekmiş fakat umursamamıştı. Çünkü buna artık alışmıştı. Alışması da gerekiyordu zaten.
Sonra yine o gür sesiyle bağırdı. Herkes buraya toplansın!!! Herkes oraya geldi. Herkes biliyordu. Onları kurtarmak için plan yapacaklardı.
Toplantıda komutan" Şimdi askerlerim beni iyi dinleyin. Onları kurtarmak için dolayısıla sizi de kurtarmak için bir planım var. İyi dinlerseniz kurtulursunuz. Planım şu: Onların karakollarının yolunun üstün e push kurucaz ve adamlarımızı alıp gidicez. Onlara da bize bulaşmak ne demekmiş gösterecez. Herkes yine hep bir ağızdan emredersiniz diye bağırdılar. Daha sonra komutan eeeee daha ne bekliyosunuz o zaman? Bir an önce karakola ulaşsınlar da bizi ispitlesinler. Demi? Hadi Jack operasynun detayları sende. Başarılı ir operasyonolmassa benden çekeceğin var ona göre dedi. Sonra Jack arkadaşlar sıraya geçin. Tahmin ederim ki hiç kimse ölüme gitmek istemiyor. Ne de olsa hayat tatlı geliyo insana. Bu yüzden herkes dediğimi yapsın. 2 grup halinde yapıcam. Bir grup arkadan bir grup önden saldırcak. Bu sayede hem kendi adamlarımızı almayı hem de onların bir adamlarını kaçırcaz. O adamları yerine de kızıisticez. Eğer kızı da kaçırailirsek bsşka bir çocuğu polis kıyafetleri ile bir parktan kaçırmasını isteriz. O arada biz de videoya çeker, bütün haberlere veririz. Bu sayede Türkiye'de iç savaş başlamış olur. Biz de kimse polisleri takmadığı için rahat rahat işimizi yapıcaz.
Şimdi Michel buraya gel. Bu grubun komutanı sen olacaksın. Robert sen de gel. Sen diğer grubun komutanısın . Michel senin ekibinde John, Jorch, Emenike, Ereice var. Geçin siz şöyle. Diogba, Kristof, kolomb ve Arnılt siz de Robert'in ekibindensiniz. Sen sen sen sen ve sen Robert'in ekibindensiniz. Sen sen sen sen ve sen de Michle'ın ekibindensiniz. Anlaşıldı mı. Hep bir ağızdan Anlaşıldı. Diye ses yükseldi. E hadi o zaman beni takip edin.

BİR POLİSİN BAŞINDAN GEÇEN OLAYLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin