XX.

387 46 23
                                    

a odešel

Harry

Dojel jsem domů celkem unavený. Přeci jen je něco kolem páté ráno už. Doprdele. Zase noc v prdeli.

Vystoupil jsem z auta a vešel do domu. Byl tu klid. Všechno se zdálo být na svém místě. Přesto jsem vytáhl zbraň a šel tiše jako myška.

Došel jsem nahoru k ložnici. Přiložil jsem ucho na dveře a uslyšel pláč, Louiho pláč, proto jsem naváhal ani minutu a rychle otevřel dveře.

Ovšem spatřil jsem jen Louise, jak pláče na posteli. Uklidil jsem zbraň, jelikož vím, jak to nemá rád a přešel k němu.

" Lou?" zatřásl jsem s ním.

Zvedl hlavu, podíval se na mě uslzenýma modrýma očima a vrhl se na mě
"Hazz" vzlykl a zabořil si hlavu do mého krku. Obmotal kolem mě své nohy a držel se mě pevně jako koala.

Vzal jsem ho pod zadkem, zdvihl jeho hlavu a políbil ho.

"Jsem tady" zašeptal jsem, abych ho uklidnil a pohladil ho po zádech

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Jsem tady" zašeptal jsem, abych ho uklidnil a pohladil ho po zádech.

"Jsi to vážně ty?" zeptal se nevěřícně.

"Ano jsem to já. Neměl bych být?" zeptal jsem se nechápavě.

" Já nevím" pokrčil rameny.

" Lou, co se tu stalo?" zeptal jsem se.

" Někdo mi poslal zprávu a fotku. Na fotce jsi byl ty, mrtvý. Ve zprávě stálo, že za všechno můžu já a že jsem další na řadě." zašeptal.

"Kterej hajzl" zavrčel jsem a přitiskl si ho k sobě blíž.

" Jsem tu s tebou, Babe" usmál jsem se.

"Půjdeme se prospat, hm?" navrhl jsem a on kývl.

Odtáhl jsem ho od sebe a uložil do postele. Lehl jsem si na svou půlku a on se ke mě okamžitě přitulil. Objal jsem ho.

"Dobrou" zašeptal jsem mu do ucha.

~~

Louis

Ráno jsem se probral brzy. Harry mě stále jako večer svíral v náručí. Bylo mi skvěle. Přeci jen jsem v objetí člověka, kterého miluju.

Je to vážně skvělý pocit.

"Dobré ráno" ozval se Harryho ranní chraplák.

"Dobré" usmál jsem se a přisál se na jeho dokonale tvarované rty.

Po chvíli líbání jsem si na něho doslova přelezl. Harryho ruce mapovaly moje tělo, než se usídlily na mém skoro nahém zadku, který tvrdě zmáčkl, na což jsem zavzdychal.

"Jak zní ranní sex?" zeptá se mezi polibky.

"Moc dobře" zavzdychal jsem mu do rtů.

Začal mne znovu líbat. Polibky jsem mu velice rád oplácel.

My chase [Larry Stylinson] (CZ) ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat