XII.

486 52 16
                                    

Já mám lepší věci na práci, než hlídat nějaký malý usmrkaný dítě.

Louis

Probudil jsem se v měkké posteli zahrabaný v peřině a díky tomu tak i v teplíčku. Všude bylo ticho. Všude tma.

Jediné malé světlo šlo dovnitř přes zatažené závěsy, které kryly okna. Kde to jsem?

Poslední co si pamatuji bylo jak jsem usnul v Harryho autě. Zřejmě mě přenesl z auta do pokoje. Jsem v jeho domě?

~~

Harry

" Jdu se podívat na Louise" ozval se Zayn poté, co jsme došli po akci ke mě domů.

"Běž" pokrčil jsem rameny a šel do kuchyně, kde jsem si rozdělal lahváče a opřel se zády o linku.

" Kde je Louis?" Zavrčel Liam poté, co přišli do kuchyně.

"Je tady, kde jinde by asi byl?" zeptal jsem se nechápavě.

"Není v pokojích pro hosty, tak kde je?" zeptal se Zayn.

" Jo tohle. Je v mém pokoji" zavrčel jsem a otočil se k nim zády.

"Cože?" vyjekli oba.

" Co zase?" Zavrčel jsem nepříjemně.

" V tvém pokoji? Ale tam přeci nikdo nesmí? Co tak dělá?" zeptal se nechápavě Liam.

"Dal jsem ho tam" pokrčil jsem rameny a zapálil si.

" Ale" chtěli zase něco mlít, ale já je přerušil. Nemám na jejich debilní kecy čas.

"Prostě je tam, jestli ho chcete vidět, běžte tam. Čau" zavrčel jsem protáhl z cigarety.

~~

Louis

Dveře se otevřely a dovnitř vešli Liam se Zaynem. Jo jsem v Harryho domě. Rožlo se světlo a mě se dostalo výhledu na pokoj.

" Páni, má to tu hezký" obdivně pískl Zayn.

"Vy jste tu nikdy nebyli?" podivil jsem se.

"Ne nikdo sem nesmí ani my ne. Jediný Harry. Je to jeho pokoj" upřesnil Liam.

" Co tu potom tedy dělám já?" podivil jsem se.

" Odnesl tě sem on sám. Nechce nám říct proč. A když se ho na to zeptáš je nepříjemný. Ani my to nechápeme." odpověděl Zayn.

"Poslední dobou je celkově divný" zamumlal Liam.

" On nebyl předtím takový?" zeptal jsem se.

"Byl jiný, horší, teď se mění trošku k lepšímu, ale stejně mu to občas nejde" povzdechl si Zayn.

" Od jaký doby je takovýhle?" zeptal jsem se.

" Já nevím. Myslím, že to je od doby co byl pátek třináctého, od té doby je jako výměněný" odpověděl Liam.

" Shit. V ten den mi poprvé napsal. Vlastně to bylo vůbec poprvé, co jsem ho viděl" zašeptal jsem.

" Ty myslíš... ?" zeptal se Zayn.

"Jo" kývl jsem.

"Nemožné. Nebo možné? Kdo ví. U Harryho nikdo nikdy neví" pokrčil rameny Liam.

~~

Harry

"Nemožné. Nebo možné? Kdo ví. U Harryho nikdo nikdy neví" pokrčil rameny Liam.

My chase [Larry Stylinson] (CZ) ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat