💙 4💙

494 33 4
                                    

Todo'nun ağzından:

Aizawa Sensei'nin herkesi çağırmasıyla herkes varış çizgisine gitmişti.

Aizawa: "Başlayın!"

Bakugou'nun takımı ayrılmışken biz ayrılmadan devam ediyorduk. Bunu gören Bakugou takımı şaşırmış ama ileriye bakıp devam etmişlerdi. Ormana yeteri kadar daldığımızı düşündükten sonra arkaya seslendim, "Dağılın!"

Uraraka'nın ağzından:

Todoroki-san'ın dediğiyle hepimiz dağılmıştık. Ve Sero birden bantını fırlattı, "Bir bayrak yakaladım!"

"Çok iyi Sero-kun!"

Shojui: "Görünürde birileri yok! Bir dakika orda bayrak gördüm!"

"Nerde?!"

Shojui: "Hafif batı civarı!"

Sero-kun oraya tam döndüğünde bayrağı görmüş olacak ki bantını fırlattı.

"Ha?"

"Bir sorun mu var Sero-kun?"

Bayrağın olduğu yere baktığımda. Sero-kun'un bantının altında Tsuyu'nun dili vardı.

"Shojui-kun kimleri görüyorsun!"

Shojui: "Momo-san, Mineta ve Tsuyu-chan."

"Tamam ne yapmamız gerekiyor?"

"Bantımı çekeyim mi?"

"Hayır Tsuyu-chan'ın diline baskı yap yoksa bayrağı alırlar ve karşılaşmanın bir anlamı kalmaz!"

"Tamam!"

"Shojui-kun etrafı bir daha kolaçan eder misin? Başka birileri var mı?"

Shojui: "Başka birileri yok ama tam doğu yönünde bir bayrak gördüm."

Oraya doğru mu koşmalıyım? Hayır gereksiz yere dikkat çekerim ve koşana kadar bayrak yok olur.

"Sero-kun! Doğu yönüne iyice bak!"

Sero gördüğü bayrakla sırıttı.

"Dur Sero-kun, sen bantı alınca dikkat dağılıcak. Bizde o sırada saldırıcaz. Shojui sen Minetayı hallet ben Momo-chan'ı alıcam."

Shojui: "Tamam."

Shojui-kun'a yanıma yaklaşması için hareket verdim yanıma gelince onların olduğu tarafa çalıların arkasına saklandık.

Momo'nun ağzından:

"Mineta-san her an tetikte olun muhtemelen saldıracaklardır."

"Bantla dilime baskı uyguluyorlar kero."

"Sen dilini çekmemeye çalış Tsuyu-san."

Mineta: "Ahhh gerçekten mi? Sero dışında grupta kimin olduğunu bilmiyoruz!"

"Şuan da sakin olmalıyız."

Ne yapmalıyız? Düşün Momo düşün! "Tsuyu-san bir planın var mı?"

"Karşımızdaki kişilerin kim olduğunu bilmiyoruz. Ama Uraraka-chan olduğu kesin, çünkü bağırmasını duydum kero."

Karmaşıklık (bakutodo)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin