Merhaba pıtırcıklarım, oy verip yorum yapmayı unutmayın.
Keyifli okumalar❤︎
______________________________________
Shoto'nun ağzından:
Akşama kadar Baku'yla video oyunu oynayıp şamata yapmıştık ve ah bu çok iyi gelmişti!
En son eli ben kazanınca ellerimi ani hareketle kaldırıp sevinecektim ki acıyla inlememle durdum.
Baku bana üzgün bir şekilde baktığında başımı önüme eğdim, "Özür dilerim."
"Saçmalama sonuçta hala alışamadın."
Ona yeniden baktığımda saate baktığını gördüğümde bakışları, bana geri döndü, "Hadi sargılarını değiştirip uyuyalım."
"B-ben değiştirsem?"
"Shoto ne konuşmuştuk biz?"
"B-biliyorum ama işte..."
"Bebeğim bu yaralar olsa da seni sevicem olmasada ben seni her halinle seviyorum ve sen her halinle mükemmelsin zaten."
Yere doğru bakıyorken aklıma gelen çocukluk anılarımla daha da kötü oluyordum. Bazılarınız abartı gibi düşünebilir ama işte olmuyor kurtulamıyorum! Ne geçmişim ne de acılarım peşimi bırakmıyor...
"Bebeğim yaraların tek başına sarabileceğin gibi değil..."
"T-tamam özür dilerim."
"Shoto artık özür dileme."
Sadce başımı salladığımda Baku yanıma gelip yatağa oturdu ve üstümü çıkararak yavaşça sargılarımı açmaya başladı. Kremi sürmeye başlarken bir yandan nazik davranmaya çalışıyor diğer yandan üflüyordu canım yanmasın diye...
Bu kadar nazik davranmasına karşım hafiften güldüm.
"Ne oldu?"
"Çok ki-ah!"
"İ-iyi misin sert mi oldu?"
"Hayır sadece canım yandı biraz."
"Tamam..."
"Çok kibarsın. Bunca zamandır kimse seni anlamak istemedi ya da bunun için uğraşmadı... Değil mi?"
"Hem öyle hem de ben, beni anlasınlar istemedim. O şekilde davranınca çok sahte geliyordu. Böyle ilişkiler, sevgi kavramı, midemi bulandırıyordu hepsi sahte geliyordu... Yaşlı bunağın gösterdiği sevgi farklıydı ama, asabi fakat düşünceli. Gerçi sadece bana karşı ve babama karşı böyleydi ama onun böyle olması hep hoşuma giderdi. Hoş, benim gibi egoist, sinirli, kibirli ve kaba birine karşı kibar durmak... Sanırım bu sadece Deku'ya mahsustu."
Sessizce onu dinliyordum. Hem anlatıyor hem de kollarımı sarmaya başlamıştı.
"O içimde büyüttüğüm iğrenç duygular güzelleri sakladı. Çıkarmaya çalıştığım anda da gören kimse olmadı. Çünkü hep kötüler ön plandaydı ve yaptığım iyiliğin altında hep bir soru işareti kalırdı. Bende gözüm açılınca yavaş yavaş göstermeye başladım, çalıştım..."
"Ve başarılıda oldun."
"Sanırım. Bazılarına göre hala aynı da olabilirim."
"Evet olabilir ama önemli olan, sen kendine göre değiştin mi?"
Biraz durup düşündü, "Sanırım evet."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karmaşıklık (bakutodo)
Ficción GeneralShoto: ("Şimdi sana gelip çıkma teklifi etse reddedersin ama,") Hayır! ("Sevmiyorum dedin ya!") Öf bilmiyorum kes sesini! ... Bakugou: Sonunda ağzımdan o kelimeler çıktı, "Seni seviyorum," ... Dabi: "Beni hala tanıyamadın değil mi?" "Ne diyorsun se...