Shoto'nun ağzından:
Şuan All might Sensei'nin dersindeydik daha doğrusu ders boştu ve biz sınıfça okul bahçesine çıkmıştık.
Baku'larla sınıfları halletmiştik ama Baku bana hala kırgındı. Ona yaklaşmaya çalışıyordum ama beni görmezden geliyordu. Tanrım ne yapıcaktım! Birden yanıma Midoriya geldi, "Todoroki-kun şu ağaçlığın orda seni Kacchan bekliyor."
Gösterdiği yere baktığımda Midoriya'ya döndüm ama o gitmişti? İçime dolan kötü hisle ağaçların olduğu yere gittim.
Kimseyi göremeyince tedirgince konuştum, "Baku?"
"Baku yok ama ben varım."
Bu ses? Dabi? "NE İSTİYORSUN!"
Bağırmamla sınıfın dikkati bana çekilmişti ama çoktan etrafımı mavi alevler sarmıştı.
"YARIM PİÇ!"
Dabi gülerek bana baktı, "Beni tanırsın sanmıştım. Yaralarım olmadan da beni tanırsın sanmıştım..."
Kurduğu cümle beynimde yankılanmaya başladı. Şok içinde ona bakarken gözümden bir yaş düştü, "A-abi..."
"Seninle ilk iletişime geçtiğimiz günü unutmuyorum. Kampı hatırladın mı? Todoroki Shoto!"
Bana alevleriyle birlikte koştuğunda kendimi savunmaya hazırlamaya çalışmıştım... Ama artık çok geçti...
Midoriya'nın ağzından:
Todoroki-kun'un bağırmasıyla herkesin dikkati oraya çekildi. Birden kötüler birliği geldi ve etrafımız kuşatıldı.
Öğretmenler neredeydi? Burda olmaları gerek?
Karşıma Shigaraki geldi ve bana saldırmaya çalıştı, "Uzun zaman oldu ha? Sonunda seni yine buldum! Yine karşılaştık ha İzuku!"
Dedikleriyle gözlerim açılmış bir şekilde ona baktım. Bana bakarak sırıtıyordu.
"Bizimle gel İzuku."
"Asla!" Koşarak ona bir tekme atacağım sırada beni savurdu.
Senseiler sonunda gelmişti...
Bakugou'nun ağzından:
Yarım piçin bağırışını duyunca ona baktık. Ve etrafı mavi alevlerle kaplandı.
"YARIM PİÇ!"
Alevlere doğru koşarken birden önüme iğneli sapık çıktı.
Toga: "Bakugou-kunn! İzuku'yu görmek isterdim ama sana rastladım! Hem sende fena değilsin değil mi!"
Bana gülerek koşarken onunla uğraşıyordum. Duyduğum çığlık sesleriyle kalbimin derinden acıdığını hissettim...
(Umarım anlarsınız aynı anı hem Todoroki hem Bakugou hem de Midoriya'nın ağzından gördünüz. Şimdi normal devam edeceğim...)
Shoto'nun ağzından:
Buzumla ona müdahele etmeye çalışıyordum ama alevleri buzlarımı eritiyordu. Ateşe ateşle karşılık vermek çok saçma olurdu ve şuan tamamıyla savunmasızdım.
Beni ateşiyle yakmaya başladığında acı çığlıklarımı tutamadım. Avazım çıktığı kadar bağırırken Touya bana sırıttı,
"Enji acaba sevgili gözdesinin yandığını görünce ne diyecek! Ha Shoto! Üzülür değil mi!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karmaşıklık (bakutodo)
General FictionShoto: ("Şimdi sana gelip çıkma teklifi etse reddedersin ama,") Hayır! ("Sevmiyorum dedin ya!") Öf bilmiyorum kes sesini! ... Bakugou: Sonunda ağzımdan o kelimeler çıktı, "Seni seviyorum," ... Dabi: "Beni hala tanıyamadın değil mi?" "Ne diyorsun se...