Hesap kabarık tuttu dostlar! Bir kitabın daha sonuna geldik! Bu zamana kadar oy verip destekleyenlere teşekkür ederim! Oy verip yorum yapmayı unutmayın. Keyifli okumalar aşklar!
______________________________________
Bakugou'nun ağzından:
Yurta geldiğimizde herkes devrilmişti. Özellikle Shoto, koltuk kenarında uyukluyordu. Ona bakıp gülümsedim ve birden aptal pikaçu, yarım piçin üzerine atlamasıyla yarım piçten bir inleme geldi.
Herkes ona bakarken kendisi kızarmış ve sinirli bir şekilde pikaçuya bakıyordu.
"Sen gerizekalı mısın?"
Pikaçu sırıttı, "Yeni mi anladın?" Bir daha üstünde zıplayınca Shoto kendini kastı. Çatık kaşarımla pikaçuya baktım, "Lanet pikaçu! Zorun ne?"
Denki sırıttı, "Kontrol yapıyordum ki tamamlanmış oldu. Bir ağrı kesici getireyim bari!" Shoto'nun üstünden kalkıp mutfağa yöneldiğinde boktan saç ve Deku zevkle sırıtıyor, Shoto ise koltuğa iyice gömülüp kızarmıştı.
Kıkırdayarak yanına gidip onu güzelce sardım. Bana gömülürken kokusunu içine çektim o sırada Denki elindeki ilaç ve suyla geldi, "Al bakalım yarım piç."
Shoto çatık kaşlarıyla ilacı içerken herkes kıkırdamaya başladı. Birden Mina çığırdı, "Hadi yarın haftasonu! Piknik var! Bence erkenden yatalım bugün yorulduk."
Pembe saç ilk defa mantıklı bir şey demişti ki herkes ilk defa mantığa uyup bunu onaylamıştı. Shoto'yu kucağıma aldığımda, bunu beklemediği için bana korkuyla sarıldı. Sırıtıp yukarı çıkmaya yöneldim ve odama girdim.
"Ha şey ben odama git-"
"Ben varken yanlız uyumak? Hiç gerek yok."
Shoto'nun ağzından:
Duyduğum şeyle gülümseyerek boynuna gömüldüm. Kıkırdadı, "Hadi ama yatırayım seni."
Sızlandım, "Burda kalmak istiyorum! Çok sıcak ve karamel kokusu net!"
Baku'nun gülümsemesini gördüm. Birden kucağında benle yatağın köşesine oturup kıvrıldı. Otomatikmen bende ona yapışık bir şekilde kıvrılmıştım ama pozisyon çok hoşuma gitmiş, aldığım karamel kokusu beni tatmin ediyordu. Sevinçle gülümsedim,
"İyi geceler Baku..."
"İyi geceler güzelim..."
Baku'nun ağzından:
Üstümdeki ağırlıkla yavaş yavaş gözlerim aralandı. Bir köşeye kıvrılmış ve kucağımdaki dünya harikasıyla aynı pozisyonda sabit kalarak uyumuştum.
Gözlerimi iyice açmam ve boğazımda hissettiğim sıcak nefesle irkilmem bir olmuştu. Kulaklarıma kadar kızarmışken kucağımdaki güzelime baktım.
Ah o kadar güzel uyuyordu ki! Alnına bir öpücük konduramadan duramadım. Uykusu hafif olmalı ki sızlanarak mırıldanmaya başlamıştı, gülümsedim.
Todo'nun ağzından:
Alnımda hissettiğim sıcaklıkla huysuzlanarak mırıldandım. Ama birden gülümsedim. Bilincim hafif açılmıştı ve onun dudakları olduğunu biliyordum.
Ani hareketle gözlerim kapalıyken dudağımı nereye geliyorsa oraya yapıştırdım. Bana şaşkınca baktığına emindim ki burnunu hissetmemle kıkırdayıp gözlerimi açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karmaşıklık (bakutodo)
Ficción GeneralShoto: ("Şimdi sana gelip çıkma teklifi etse reddedersin ama,") Hayır! ("Sevmiyorum dedin ya!") Öf bilmiyorum kes sesini! ... Bakugou: Sonunda ağzımdan o kelimeler çıktı, "Seni seviyorum," ... Dabi: "Beni hala tanıyamadın değil mi?" "Ne diyorsun se...