💛 13💛

440 30 14
                                    

Oy verip yorum yapmayı unutmayın, keyifli okumalar aşklar <3

___________________________________

Shoto'nun ağzından:

Gözlerimi bu sefer açtığımda yanlız değildim. Bu hisle gülümsedim yavaşça yatakta belimi kontrol ettim. Hmm acımıyor ilaç içmiş olmalıyım.

Gönül rahatlağıyla saate baktım, sanırım 1 saat sonra akşam yemeği yenilicekti. Umursamadan sevdiceğimin kolları arasına atıcaktım kendimi ki, onun uyandığını gördüm.

"Tünaydın."

"Sana da," diyip beni kendisine çekerek sarıldı, "Hmnnn kokun beni sarhoş ediyor~"

Dediğiyle kızardığımı hissettim ve cevap olarak ona sokuldum.

"Utanıyor musun cidden? Eğer çok utanmak istersen çıplak olmamıza utanabilirsin~"

Yorganı kaldırıp ikizimize de baktığımda boxer dışında çıplak olduğumuzu gördüm, "Yani yediğimiz haltlar aklıma gelince pek utanasım gelmiyor."

"O zaman bu sözlere neden utanıyorsun?"

"Farklı işte. Zaten Midoriya sağolsun ne duruma düştüm."

Sırıttı ama sonra kaşlarını çattı, "O ineği geberticem zaten!"

"Fena olmadı ama~"

"Sen hala yaramazsın~?"

"Hayır sadece en yakın arkadaşıma kıyamam~" diyerek işaret parmağımı onun burnuna dokundurdum ve yataktan aniden kalktım.

"Nyia! Neden kalkıyorsun?"

"Çünkü az sonra akşam yemeği yenilicek. Sende kalkmalısın."

"Tch! Gel uyuyalım işte."

"Bakugou! Kalk hadi."

"Tamam ya!" Homurdanarak kalktı, üstümüzü giyindikten sonra aşağı indik.

Herkes ortak salonda oturuyordu. Yemek yapanlar ve masayı hazırlayan kesim hariç.

Bakugou gözüne Midoriya'yı kestirdiği an gözünden ateşler çıkmaya başladı, "DEKKKUUUUUUU!"

"KA-KACCHAN!" Kirishima'nın yanında normalce oturan Midoriya, Bakugou'yu gördüğü anda Kirishima'ya sıkıca sarılıp, sokulmuştu.

"ULAN DEKU SENCE BOKTAN SAÇ SENİ KORUYABİLİR Mİ?!"

"Hadi ama alt tarafı bir şakaydı! He-"

"ŞAKAN BATSIN APTAL İNEK!"

"Eijiro seni seviyorum."

Kirishima: "Bakugou dur!"

"HA NE DİYORSUN BOKTAN SAÇ!"

Kirishima yüzünü buruşturarak Bakugou'ya baktı, "Dostum sende bir belirti oldu mu?"

"Ha?"

"Hayır sadece bende olmuştu."

Midoriya kafasını Kirishima'ya gömünce, Kirishima sırıtarak konuştu, "İkimizin kahvesini karıştırmış."

"IDŞSOSŞSOAŞAOSŞSKS APTAL İNEK BİR ŞEYİ DE DOĞRU YAPARSAN ŞAŞARIM!"

".d Midoriya cezasını zaten kendisi vermiş."

Midoriya kafası gömülü olduğu için boğuk sesiyle homurdandı.

Kirishima: "Eheh biraz öyle oldu."

Karmaşıklık (bakutodo)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin