Bu bölüm hafif KiriDeku'ya ve UraMina'ya özel gibi bir şey olmuştur. Ve tom_and_me_ 'ye adıyorum bu bölümü. Ayrıca yazım yanlışı varsa gomen kontrol edemedim ^^ Son olarak keyifli okumalar dilerim bebeklerim <3
______________________________________
Shoto'nun ağzından:
"Aslında bütün sır esmer şeker, yoğurt ve çilekte..."
"Hadi ya bu kadar kolay mıydı? Ve ayrıca dur ne yoğurt mu?"
Bakugou kıkırdadı, "Hm hm tamamen tesadüfen, hatta şeker olayı yanlışlıkla olmuştu. Normal yerine yanlışlıkla esmer şeker katmıştım ve krem şantiyle birlikte eritilmiş çikolatayı karıştırdıktan sonra içine ezdiğim çilekleri koydum, gariplik sevdiğim için içine bir çay kaşığı yoğurt koydum, ayrıca beni deli etmişti! Ve karışımı esmer şekerli kahvenin üstüne ekledim.
Tabi Deku tam bir şekerci olduğu için buna bayıldı. Ama yoğurtu nasıl sevdi o ayrı kafamı karıştırdı."
Kıkırdadım. O ise devam etti,"Deku nöbet tutarken başımın etin yiyordu. Yapmayalım, yarıda bırakalım, yakalanıcaz diye. Bende ona söve söve yaparken beğenmez zaten diye yoğurt kattım ve beni darlamanın cezasıydı bu!"
Güldüm, "Hiç değişmemişsin."
Bir anda yüzü değişti, "Hayır aksine çok değiştim, en azından onu o zamanlar insandan sayıyordum."
Tekerlekli sandalyemle yanına iyice ilerledim ve onun belini okşadım, "Baku bu günler eskide kaldı..."
"Unutamıyorum işte affedemiyorum kendimi..."
"Ama o se-"
"Onun edip etmemesi umrumda değil! O zaten çok iyi kalpli! Ama ben değilim işte... Mahvettim ben onun gibi birisini..."
Yavaşça ellerimi iyice Baku'nun beline sarıp ona yarı sarıldım, "Evet pişmansın aslında bu bile güzel bir şey. Bu bile kalbinin o kadar kötü olmadığını gösteriyor. Bu yüzden daha fazla takmamaya çalış. Bunları geride bırakmaya çalış."
"Üzgünüm yarım piç ama bu asla olamayacak bir şey sanırım."
"O zaman lütfen dillendirme... Benide üzüyorsun. Seni böyle görmeyi sevmiyorum Baku."
Bitirdiği spesyali bana uzatıp gülümsedi, "Tadına bak hadi!"
Gülümseyerek ondan alıp tadına baktım, "Hmmm bu çok şekerli ama güzel. Ayrıca yoğurt çok ilginç yani o şekeri hafif basıtırıp hatta dengelemiş gibi..."
Kıkırdadı, "Sana Deku'nun tam bir şekerci olduğunu demiştim. Ben onu içemiyorum bile..."
"Ben arada içerim ama küçük kupaya?"
Baku gülüp Midoriya'ya seslendi, "Lanet Deku! Gelde al spesyalini!"
Ve hızla yanımızda beliren Midoriya'ya şaşkınlıkla baktık. "Geldim Kacchan! Ellerine sağlık!"
"Sen özgünlüğünü mü aktivite ettin?
"Tabiki de Todoroki-kun, bu milyonda bir bir şey!"
"Tch! İç şunu aptal inek!"
Deku kıkırdayıp içmeye başladığı anda Kirishima geldi, "Oooo bro bize de yok mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karmaşıklık (bakutodo)
Fiction généraleShoto: ("Şimdi sana gelip çıkma teklifi etse reddedersin ama,") Hayır! ("Sevmiyorum dedin ya!") Öf bilmiyorum kes sesini! ... Bakugou: Sonunda ağzımdan o kelimeler çıktı, "Seni seviyorum," ... Dabi: "Beni hala tanıyamadın değil mi?" "Ne diyorsun se...