Oy verip yorum yapmayı unutmayın iyi kumalar <3
______________________________________
Kacchan'ın ağzından:
"Bunak! Ben geldim!"
Mitsuki: "Kaç kere dedim sana! Bana bunak deme velet!"
Annem sinirle bizi bulduğunda yarım piçi gördüğü an yumuşamıştı, "Hoşgeldiniz."
Shoto biraz gergince cevap verdi, "Hoşbulduk Mitsuki-san."
Annem güldü, "Ahahah bu kadar kasma damadım," diyip göz kırptığında Shoto'nun yanakları kızardı, annem sırıttı, "Anne diyebilirsin mesela?"
Shoto'nun ağzından:
A-anne mi? Beni gerçekten bu kadar çabuk mu kabul etti? Öz oğluymuş gibi mi görücek beni? Düşüncelerimden kurtulup gülümsemeyle cevap verdim, "Peki anne."
Mitsuki-san bana doğru yaklaşıp yüzümü inceledi, "Katsuki bu çok can yakar ha!"
"Tch. Sonuç olarak benim."
Mitsuki: "Aman hemen laf edip sahiplen."
"Sahiplenicem tabi böyle can yakanı ortada bırakırsan kaparlar."
Mitsuki-san gülüyorken daha çok kızarıp teşekkür ettim. İçeri geçtiğimizde koltuğa geçtik. Baku beni alıp koltuğa yerleştirince yerine oturucaktı ki Mitsuki-san'ın bağırmasıyla ayağa dikildi.
Mitsuki: "Ulan öküz oğlum insan rahat mı diye sorar!"
"Ah, önemli değil ben iyiyim."
Mitsuki: "Olsun," Katsuki'ye dönüp yeniden tısladı, "sen nasıl sevgilisin?"
Katsuki homurdanarak sırtımı yastık koyarken kıkırdadım, "Olsun anne alıştım ben."
Ben anne diyince Mitsuki-san'ım gözleri pırıldadı adeta. Cevabımı duyan Katsuki'nin sini dolu gözleri ve pis sırıtmasıyla karşılaşınca biraz tırsmadım değil.
"Ha sen beğenmiyorsun yani?"
"Yok canım estağfurullah."
Mitsuki: "Çok nazikmiş gibi konuşma velet!"
"Karışma moruk ben onu sonra halledicem!"
Katsuki, annesinden kafasına bir darbe alınca acıyla inledi, "Kes sesini Katsuki hiçde bir şey yapamazsın! Damadım benimle güvende olucak!"
Bana bakıp gururla gülümseyince ona minnet dolu bakışlar gönderdim. Bakışlarımı gören Katsuki sinirlendi, "Ulan yarım piç! Yazıklar olsun sana!"
Kıkırdadığımda hafiften sahte sinri dinmişti ama çatık kaşlarıyla bana bakmaya devam ediyordu.
Mitsuki-san gelip yanıma oturarak beni hafifçe sardı, "Hadi gel bakalım alabilecek misin?" Pis pis Katsuki'ye bakıp sırıttığında, aynı sırıtışı Katsuki'de görmemle hem ikisinin çok benzediğini hem de şuan sıçtığımı fark ettim.
"Ehh şey öyle yapmasamıydık?"
"Öz evladın benim yanlız!"
Mitsuki: "Shoto yanımda sana nazaran daha öz evlat velet. En azından anne diyor."
Katsuki kaşlarını çattı, "İyi... anne?"
Mitsuki-san gururla ayağa kalkıp Katsuki'ye yöneldi, "Awwww Shoto görüyor musun!? Oğlum anne demeyi öğrendi!" Yanına gidip Baku'nun yanaklarını sıkınca Baku sinirle mırıldanıp kendini kurtarmaya çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karmaşıklık (bakutodo)
General FictionShoto: ("Şimdi sana gelip çıkma teklifi etse reddedersin ama,") Hayır! ("Sevmiyorum dedin ya!") Öf bilmiyorum kes sesini! ... Bakugou: Sonunda ağzımdan o kelimeler çıktı, "Seni seviyorum," ... Dabi: "Beni hala tanıyamadın değil mi?" "Ne diyorsun se...