Bakugou'nun ağzından:
"Sırtına ve yanıklarına şu kremleri sürseniz iyi olur. Ben yeteri kadar iyileştirdim. Sırtı zedelenmişti ama şuan bir sorun yok oynatabilir ya da çok ağır kaldırmamak şartıyla bir şey taşıyabilir. Yaralarıda daha iyi kremi ise rahatlaması için sabah akşam sürersiniz. Bir dahaki sefere az hırpalayın kendinizi. Geçmiş olsun."
"Tch, tamam."
"Teşekkür ederim."
Yaşlı kadın dışarı çıkınca yarım piç ayağa kalkma girişiminde bulundu.
"Oi uzansana!"
"Yurtta uzanmak daha mantıklı."
"İyi tamam o zaman."
O kalktığında koluna girdim. Yavaş yavaş yürümeye başlayınca gıcık olduğum için sırtını çok zorlamayacak bir biçimde kucağıma aldım.
"Yapma şunu yoruyorsun beni."
"Seninde ne çenen varmış. Dışarıdan göründüğü gibi değilsin asla."
Birden somurtunca sırıttım ve onu yurda doğru götürdüm. Yurda giricekken söylendi, "İndir beni! Yanlış anlıyacaklar."
"Yio gayette doğru anlarlar."
Kızardı, "B-bakugou,"
Sırıttım, "Tamam dur," onu yere geri indirdiğimde koluna girdim. Sonra kapıyı çalıp içeri girdik.
"Şu aptalı yukarı çıkarıp uyuyacağım beni rahatsız etmeyin ekstralar!"
İzuku: "Todoroki-kun iyi misin?"
"Evet iyiyim Midoriya. Sadece biraz uzanmam gerek."
İzuku: "Bir ihtiyacın olursa beni çağırırsın diyeceğim ama yanında Kacchan var," diyip sırıttı.
Bende sırıtıcaktım ki kaşlarımı çatıp kendimi tuttum, "Ben bunun hizmetçisi değilim. Sadece iyilik yapıyoruz!"
İzuku: "Tamam Kacchan~ Sakin ol, yardım edersin işte."
"Tch. Senden daha iyi ederim hemde," didişe didişe merdivenleri çıktık. Ve brokoli yanımızdan ayrıldı.
Onu tekrardan kucağıma alıp benim odama götürdüm.
"Hey nereye?"
"Odamaaa,"
"Beni odama bırakır mısın?"
"Hayır, kremlerini sürücem ve sen uyursun."
"Bakugou çok zahmetlisin."
"Bunu şuan kucağımda duran insanın demesi garipmiş."
Susup kızarınca sırıtıp odama girdim ve onu yavaşça yatağa bırakıp üstüne çıktım.
"H-hani uyuyacaktım."
"Ama seni daha tebrik bile etmedim?" Dedim ve yavaşça dudaklarına kapandım.
Bir müddet sonra bana karşılık vermesiyle sırıttım. Ve ellerimi vücudunda gezdirmeye başladım. Nefessiz kalınca birbirimizden ayrıldık ve onun kızarmış yüzüne bakıp sırıttım, "Hoşuna gidiyor değil mi? Altımda olman, çaresizce beni istemen."
Bir müddet gözümün içine baktı ve beni ani bir hareketle altına aldı, "Ağh!"
"Ani hareket yapmasana gerizekalı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karmaşıklık (bakutodo)
Fiksi UmumShoto: ("Şimdi sana gelip çıkma teklifi etse reddedersin ama,") Hayır! ("Sevmiyorum dedin ya!") Öf bilmiyorum kes sesini! ... Bakugou: Sonunda ağzımdan o kelimeler çıktı, "Seni seviyorum," ... Dabi: "Beni hala tanıyamadın değil mi?" "Ne diyorsun se...