"Salah Chanyeol! Dia yang bagi idea".
Kesemua member EXO di tengah-tengah bilik mewah itu. Semuanya berbaring terlentang menghadap syiling dan membuat satu bulatan.
"Apesal lak aku, Korang pun setuju kan?". Chanyeol kekal berbaring dan ditangannya phone laju mengakses sesuatu.
"Apa kita nak buat sekarang?" Baekhyun pula mengutarakan soalan.
"Tak payah buat apa-apa tunggu. Hari akan berlalu dan biarkan berlalu secara natural". jawab Chen, Dia mengubah mengiring ke kanan di sebelah Kai. Menutup topi hoodie yang dipakai Kai.
"Hyung..." Rungut Kai.
Chanyeol yang di sebelah kiri Chen sempat memukul belakang badan Chen dengan sebelah tangannya.
"Habis nak biar Hyera?" Luhan berkerut, dahinya dipicit sedikit dengan tangan.
"Suho hyung buat laa sesuatu.." Sehun pula mengutarakan pendapat.
Lama mereka berkeadaan begitu Suho juga masih tidak bersuara. Masing-masing membatukan diri.
"Dah bangun! kita cari Hyera". Jelas Suho. Suho bingkas bangun. Merapikan pakaiannya sedikit dan....
"Laaa... korang" Suho mengeluh. Kakinya dibawa lemah ke katil.
Kesemua ahli EXo sedang lena dibawa jauh mimpi masing-masing saat dipanggil Suho.
Ada yang sudah tertindih kaki sesame mereka. Ada yang tidur menegak memeluk tubuh. Ada yang tidur berpeluk di antara mereka dan ada juga yang meniarap.
......