(Bölümlerde pek noktalama işaretlerine dikkat etmiyecem kusuruma bakmayın :3 Ve fazla açıklayıcı yapmış olabilirim yeterince anlamanızı istiyorum ve hayalinizde canlandırmanızı istiyorum tekrardan üzgünüm hehe)
" Ay ışığı bugün göz alıcı derecede parlak , sebebi ne ki acaba? "
Yeni uyanmıştım odamdaki camlardan ayın göz alıcı ışığı yüzüme vuruyordu . Bugün fazlasıyla parlaktı.
3. Kişi
Iruka ayağa kalktı ve balkon kapısına doğru yürümeye başladı , ormanlık bir yerde yaşıyordu. Balkondan tüm Konohayı görebiliyordunuz . Irukayı tanıtmaya gelirsek herkesin ilgisini çekebilecek kadar güzel ve tatlı bir dış görünüşe sahipti . Kömür karası gözleri ve kahve tonları saçları onu fazlasıyla çekici gösteriyordu , ince kıvrımlı beli ve çokta belli olmayan ama dikkatli bakınca belli olan kaslara sahip 1.77 boyunda bir adamdı kısacası bir modeli anımsatıyordu.Son olarak burnunda belli olan bir yarası vardı . Pek arkadaşı yoktu ve Iruka , jutsu ve çakra gibi şeyler gerçek olsa da vampir kurt adam gibi şeylere inanmıyordu.
İnanmamakta haklı mıydı?...
.
.
Balkonum çok büyük olmasa da orta genişlikte bir balkondu , taşlardan yapılan çokta büyük olmayan ama sevimli bir evim vardı dışardan baktığın zaman minnoş ve tatlı duruyordu. 2 yatak ve 2 banyolu Amerikan mutfağa sahip bi salonum vardı . Her neyse saatin geç olduğunu unutmuşum neyse muhtemelen gece yarısı falandı saate bakmaya üşeniyorum . Uykumun kaçtığını fark ederek dışarı çıkıp hava almak iyi gelir diye düşündüm . Üzerime giymek için dolaptan birkaç kıyafet çıkardım . Dolaptan koyu yeşil renginde ve açık yeşil tonlarında çizgilere sahip bir kazak ve beyaz bi gömlek çıkardım , dolabımda Naruto ve Sasuke'nin doğum günümde bana hediye ettikleri kahverengi tulumu da aldıktan sonra çıkardıklarımı giymeye başladım. Giyindikten sonra birkaç takı takıp saçımı bağladım aynadan kendime baktığımda fazla süslendiğimi fark ettim ve biraz şey- fazla tatlı oldu galiba diye içimden geçirdim ama çokta umrumda değildi sonuç olarak kimse görmeyecek.
(biraz fazla abartılı olabilir yani ayarlamayı sizin hayal gücünüze bırakıyorum <3 )
Odamdan çıkıp merdivenlerden indikten sonra girişteki dolabın üstünden anahtarlarımı ve cüzdanımı aldım saate baktığımda 12.45 gözüküyordu ama pek takmıyorum , kapıyı açıp çıktıktan sonra kapıyı kitlemeyi ihmal etmedim evimin yanından geçen bir patika vardı ormana doğru gidiyordu ve patikanın yanında da şehre doğru giden bi yol vardı tabii ki şehre doğru yürümek istemediğimden ormana doğru giden patikadan yavaşca yürümeye başladım . Ben yürürken ayın ışığı ise ağaçların arasından yürüdüğüm patikayı aydınlatıyordu bu durumdan memnundum çünkü telefonumun pek şarjı yoktu ayrıca elimde telefonla flaşı açarak aydınlatma durumu yorucu olurdu.Bu yoldan çoğu insan rahatça yürüyemezdi biraz korkutucuydu çünkü ama ben bu yolları genelde yürüdüğümden rahat gidebiliyorum . Biraz yürüdükten sonra saate baktığımda 01.13 geçiyordu baya yürümüşüm ama çokta değil dediğim gibi alışkınım . Ben yürürken fazlaca uluma sesi duyup birden korkmadım değil genelde kurt köpekleri burda fazla olur ki ben bunu bildiğimden yanıma keskin bir bıçak almıştım yinede tırsıyordum . Jutsu yapamıyormusun neden keskin bıçak aldın diyebilirsiniz Kakashi-san hokage olduğundan dolayı hayvanlara jutsu yapmamızı yasaklamıştı çünkü onlara zarar verebilirdi ki bende buna katılıyorum herneyse , acaba eve dönmeli miydim. Ben bunları düşünürken sağ tarafımdan çıtırdama sesi duyunca sıçramıştım ve aniden döndüğümde birşey göremedim muhtemelen ben paranoyak davranıyorum diyerek devam ederken bir kez daha o sesi duymuştum işte o zaman hayal görmediğimi farkettim ve bi an ciddileştim sağıma tekrar baktığımda beyaz tüyleri olan ve benimkinin aksine kan kırmızısı gözleri olan bir kurt duruyordu . İşte o zaman ne yapacağımı bilmiyordum ve bedenim kasılmaya başlamıştı böyle şeyler yaşayabileceğimi biliyordum ve müdahele edebilirim diyordum ki demekle olmuyormuş evet cidden zar zor hareket ediyordum bedenimle birlikte kurtun olduğu yere döndüm ve bana saldırmaması için dua ediyordum . Kurtla bakışırken birden bana doğru yaklaşmaya başladı ben vücudumdan soğuk terler akıtırken kurt birden üstüme atlayınca hayatımın şokunu yaşadım , yere düşmüştüm kurt benim yanağımı yalarken ben ne yaşıyorum lan diye içinde bulunduğum durumu sorguluyordum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Am I Crazy?
VampireIruka: Sen ciddi misin,yoksa ben mi deliyim? Kakashi: Seni korumak için hep yanında olamam biliyorsun Iruka Iruka: ... ... Kapak fotoğrafı için @etdonerrr'e teşekkürler Yeni kapak fotoğrafı için @yondaninkopegiyim teşekkürler NOT:Bu kurguda din bu...