S2 2.Bölüm - Whats Going On?

98 7 6
                                    


___________________________________

İyi Okumalar
Dilerim

___________________________________

İruka'yı biraz öptükten sonra biraz azar yemiştim o yüzden ikimizde sessizce oturuyorduk ki İruka sessizliği bozdu.

İruka : Kakashi.

Kakashi : Hm?

İruka : Ben hobi edinmek istiyorum ayrıca işimi neredeyse bıraktım hiçbirşey yapmıyorum, sıkılıyorum.

Kakashi : Tabii ne yapmak istersin?

İruka : Mesela bir spor yada bir müzik aleti olabilir.

Kakashi : Piyano ister misin?

İruka : Aslında fotoğraf çekme de bir hobi sayılır. Onu yapmak istiyorum.

Kakashi : Pekâlâ sana güzel ekipmanlar alalım daha sonra istediğini çekebilirsin.

İruka : Teşekkür ederim Kakashi.

Kakashi : Her zaman İruka'm.

İruka : Artık uyusak mı geç oldu.

Kakashi : Tamam sen git ben geliyorum.

İruka : Tamam.

İruka kalktı ve eve doğru ilerledi.

Kafamı kaldırıp yıldızlara bakıyordum. Biraz sessizlik istemiştim sadece, bu günleri hayal ederken çok heyecanlanmıştım ama gelmişti işte. Sevdiğim adamı önceden gördüğüme haberi yoktu ama söylemeyecektim. Zaten sakin kalamazdım benim olacağını bilmesem.. Evet bu doğru onu daha önceden beri tanıyor ve onu görünce herşeyi unutmuştum bir an, zaman durmuş gibiydi, işte o zaman anladım ilk görüşte aşkın ne olduğunu..

Oturduğum yerden kalktım ve yatacağım odaya doğru ilerledim. Odayı açtığımda ilk görmem gereken şey yatakta uyuyan İruka olmalıydı, boş bir yatak değil. Lavaboya falan gitmiştir diye birşey yapmadım. Ancak 15 dakika olmuştu ve İruka halen gelmemişti.

Kakashi : Bir rahat bırakın ş*refsizler.

.
.
.

Bahçeye inip Yamato'yu gecenin bir saati aramıştım.

Yamato : Efendim?

Kakashi : Yamato,geçen toplantı yaptığım şirketin orda buluşalım hazırlıklı gel.

Yamato : Anladım, geliyorum.

Birtane arabaya atlayıp oraya doğru gitmiştim, ş*refsizi sıkıştırınca böyle yaptı işte rahat durmayacağını biliyordum ama bu kadar çabuk beklemiyordum. Bide damarımdan vurmasalar.

Buluşacağımız yere geldiğimde Yamato çoktan varmıştı.

Yamato : Sorun ne?

Kakashi : İruka.

Yamato : Tamam anladım ne yapıyoruz?

Am I Crazy?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin