Bölüm 8
The Answer
İyi Okumalar Dilerim ;)___________________________________
Birbirimize bakıyorduk hiç birşey demeden ve artık saklamanın anlamı olmadığını biliyordum.
Fısıldayarak konuştum
İruka : H-Hissediyorum......
İruka : B-Ben hissediyorum..
Kakashi : Teşekkür ederim İruka..
İruka : Neden?
Kakashi : Birdaha üzüntü duygusunu hissetirmediğin için teşekkür ederim.
İruka : H-Hatırlatmak istemem ama ne yaşadın?
Kakashi : Sadece, biraz acıttı sorun değil..
İruka : B-Bana hiçbirşeyini söylemiyorsun beni s-seviyorsan neden böyle davranıyorsun!
Kakashi : Tamam söyleyeceğim..
...
Kakashi : Ormandaki eve gidiyordum o zamanlar ailem yaşıyordu annemi ve babamı da çok severdim. Birgün gittiğimde ailemi evde bulamadım. 17-18 yaşlarında falandım birkaç saf vampir arkadaşlarım vardı. Onları aradım bilmiyorlardı. Daha sonra ormanda yer altına giden bir merdiven bulup aşşağıya indim ve girdiğim yer seni tuttukları alandı.Heryeri aradım çünkü ailemin kokusunu alabiliyordum. Son olarak bir yere baktığımda sadece ailemin-
Devamını kaldırabilir misin emin değilim..İruka : Evet! Kaldırabilirim sen dayandıysan bende dayanırım.
Kakashi : Seni üzmek istemiyorum.
İruka : Lütfen..
Kakashi : Peki.
Kakashi derin bir nefes aldı.
Kakashi : Ailemin parçalanmış derileri ve parçalanan yerlerin altından görünen kemikler yerlere dağılmıştı. Oda kıpkırmızıydı her yer ailemin kanlarıyla yıkanmıştı o an tüm kâinat durmuştu benim için.. Sadece baktım onlara koskoca 18 yıl birlikte olduğum insanlara, her anımı her zamanımı her duygumu onlarla geçirdiğim insanlara.. O zaman ise artık ikiside gerçeklikten yok olmuştu artık yoklardı bedenleri dışında ruhları bana elveda demeden bile uzaklara uçmuşlardı.. Uyuyorlardı, derin uykudalardı hiç uyanmayacakları bir uyku... Yaklaştım ve saçılan kemik parçalarından bir tanesini elime aldım, aldığım an ne oldu biliyor musun? İki cesette siyah bir dumanla yok olup gittiler. Herşey yok oldu tüm deriler,kanlar ve kemikler. Geriye kalan tek şey annemin kolyesi ve babamın saatiydi.İşte o zamandan sonra sevdiklerimin benim için değerini anladım. Artık bana oğlum diyecek kişiler kalmadı, bana yaşamayı öğretip insanlığı anlatacak kişiler kalmadı, geriye kalanlardan birşey daha ise onların bana öğrettiği herşey...
İruka : ...
Kakashi : Sana demiştim İruka, ne kadar aptalım da sana anlattım bunu.
İruka : Özür dilerim.
Kakashi : Saçmalama senin suçun değil, ama tek bildiğim şey bunu kurtlar ve vampirlerin olduğu bir grup bilerek yaptı. Sırf melez olduğum için benim zayıf düşmemi istediler en sevdiğim şeyleri elimden alarak ve başardılar.. Ama henüz pes etmeyeceğim benim yaşama sebebimden ikincisi ise onlara zayıf olmadığımı göstermek. Seni de elimden almaya çalıştılar , şimdi neden olduğunu anlıyorsundur.
İruka : Evet anlıyorum...
Kakashi : Bu yüzden buna hayır deseydin senide kaybedicektim ve psikolojik olarak ne kadar çökeceğimi söyleyemem bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Am I Crazy?
VampiriIruka: Sen ciddi misin,yoksa ben mi deliyim? Kakashi: Seni korumak için hep yanında olamam biliyorsun Iruka Iruka: ... ... Kapak fotoğrafı için @etdonerrr'e teşekkürler Yeni kapak fotoğrafı için @yondaninkopegiyim teşekkürler NOT:Bu kurguda din bu...