___________________________________
Yanımda bana doğru bakan çift kırmızı gözle uyandım. Başlarda kim olduğunu yine anlamasamda o sıcak bakışlar yeterli oluyordu.
Kakashi : Zaman yaklaşıyor.
İruka : B-Ben geriliyorum.
Kakashi : Niçin?
İruka : Bana bir şey demiyecekler mi?
Kakashi : Biz orda olacağız zaten.
İruka : Umarım iyi olur.
Kakashi : Olacak.
.
.
.Yataktan kalktım, giyinecek bir şey aramak için dolaba baktım ama pek bir şey yoktu. Kakashi aniden yanımda göründü.
Kakashi : Bunu senin için aldım.
Aldığı şey beyaz bir takım elbiseydi, hayatımda gördüğüm en zarif kıyafetti. Ütülenmiş takımı yatağın üzerine bıraktı.
Kakashi : Beğendin mi?.
İruka : E-Evet ç-çok güzel...
Kakashi : Sevindim.Hazırlanman için 30 dakika var
İçimde olan huzursuzlukla bir iç çektim. Ve Kakashi'de duymuş olmalı ki yanıma geldi. Kafasını eğdi ve boynuma gömdü.
Kakashi : Giyimine çokta özenme seni benden başka kimse öyle görmesin.
İruka : A-Anladım.
Kakashi kıkırdadı
-Güzel..
Olduğu yerden siyah bir tozla yok oldu. Artık alışmıştım. Aldığı takımı giymek için pijamalarımı çıkardım ve ütülenmiş beyaz takımı üzerime giydim. Hafif dağılmış saçlarımı açıp taradım ve yine modelimden şaşmayıl at kuyruğu yaptım. Aynadan kendime baktım, fazla özenmemiştim sanırım bu kadarı yeterli. Ama bir sorun var, çanta olarak ne takabilirim ondan emin değilim. Gidip dolabımdan birşeyler aradım ama kıyafetime uygun yoktu. Her neyse yanımda sadece bir telefon taşıyacağım zaten bu yüzden problem olacağını sanmıyorum. Biraz daha hızlı davranıp aşşağı indim. Kakashi elinde kırmızı bir sıvıyı yudumlarken ayaktaydı ve camdan bakıyordu.
Kakashi : Çok özenmemeni söylemiştim.
İruka : Öyle yaptım?
Kakashi : Gerçi senin de suçun yok böyle doğman kaderin suçu.
İruka : ...
Kakashi : Çıkalım.
İruka : Tamam.
Elindeki kadehi masaya koydu ve yanıma geldi.
Kakashi : Unutma. Benimsin.
Kapıya doğru yürüdü.
Kakashi : Bugün arabayla gideceğiz.
İruka : T-Tamam.
Telefonumu cebime attım ve derin bir iç çektim.
İruka : Hiç senin arabanı görmemiştim.
Kakashi : Öyle mi?
İruka : Yani gördüysem de hatırlamıyorum.
Kakashi : Hm, şimdi göreceksin.
Evden biraz uzakta Merce#es markasının vision eqs aracını görünce şaşırmadım diyemem.
İruka : Bu mu senin?
Kakashi : Hhm evet.
İruka : Çok tatlıymış.
Araca bindik, tam olarak nereye gittiğimizi bilmesem de sormayı da istemiyordum çünkü ne kadar fazla düşünürsem o kadar fazla geriliyordum ve bu durum beni ciddi bir biçimde rahatsız ediyordu. Ama tahminimce şehirden baya uzak biryerdedir diye düşünüyorum çünkü şehir dışına ormanlık bir yere doğru gidiyoruz.
İruka : Orada tek vampirler olmayacak değil mi?
Kakashi : Aynen öyle bizim tarafımızdan kurtlar ve cadılarda olacak.
İruka : Neden bu sorunu o kadar
büyüttünüz anlamıyorum..Kakashi : Çünkü tahmin edemeyeceğin kadar önemlisin ve bir o kadar da seni seviyorum bu yüzden.
İruka : B-Bende seni seviyorum.
Biz bunları konuşurken balo yerine gelmiştik sanırım. Büyük bir şato gibi bir yerdi. Kapısı devasa ve tepesinde kırmızı bir taş vardı sanki dolunayın ışığını içine çekiyormuş gibi..
Hazırdım, kaderimle yüzleşmeye...
___________________________________
Devam Edecek
___________________________________
Yeni Yılınız Kutlu Olsun! 🎅⛄❄🎉🎈
Bu atacağım 3 bölümü kısa yazacağım 15 tatile yakın bi zamanda sezon finali olsa 2. Kitabı çıkarırım belki öyle planlarım var diğer 2 bölümüde ya bugün ya yarın atacağım :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Am I Crazy?
VampiroIruka: Sen ciddi misin,yoksa ben mi deliyim? Kakashi: Seni korumak için hep yanında olamam biliyorsun Iruka Iruka: ... ... Kapak fotoğrafı için @etdonerrr'e teşekkürler Yeni kapak fotoğrafı için @yondaninkopegiyim teşekkürler NOT:Bu kurguda din bu...