S2 4.Bölüm - Damn..

97 6 19
                                    


Yazım hatalarını takmayın siflşdld ve saçma yada mantıksız yer görürseniz söyleyin lütfen düzeltirim <3


___________________________________

İyi Okumalar
Dilerim

___________________________________

İruka'nın Gözünden :

Kakashi'nin kucağıma düşmesi ile yüzünü kapatan beyaz saçları geriye savrulmuştu, elini yanağına koyduğum an bir saniye bile tutamadan geri çekmiştim, resmen buz kesilmişti. Tüm vücudu soğuk olmasına rağmen akan terler beni korkutmaya yetmişti. Elimde tuttuğum taş kesinlikle ona birşey yapıyordu. Ama onu henüz yok etmek mantıklı olmazdı, kimin yaptığını bununla bulabilirdik.Elimi Kakashi'nn yanaklarından çekip taşı tuttum ve onu bir süre etkisiz hale getirmek için taşa enerjimden aktardım, taşı kontrole almıştım ama çok uzun süre dayanamam. Kakashi'nin vücut sıcaklığının artmasıyla derin nefes aldım ve yan bir şekilde duran Kakashi'nin kirpiklerinin hareket etmesinden anlamıştım uyandığını.

İruka : Kakashi iyi misin!

Kakashi : İ-İruka.. O t-taş onu uzaklaştır..

İruka : Şuan güvendesin sevgilim...

Kakashi bunu dememle kafasını çevirip kırmızı gözleriyle bakmıştı şaşkın olduğu belliydi.

Kakashi : S-Sen sevgilim mi dedin?

Yanaklarımın kızardığını vucüt ısımın artmasından anlamıştım.

İruka : Hıhı..
Kafamı çevirip başka tarafa baktım çünkü utanıyordum..

Kakashi : H-Haha böyle diyeceğini bilseydim taşı hep yanımda t-taşırdım.

Kaşlarımı çatmıştım

İruka : Kakashi şapşallık yapma!

Kakashi : Birdaha söylesene..

İruka : Huh?

Kakashi : Sevgilim..

Onu kışkırtmak istediğim için kısa süreliğine ateşkes yapacaktım hehe.

İruka : Sevgilim.

Kakashi ikinci bir şokla dizimden doğruldu.

Kakashi : Ne!

Beyaz olan saçındaki teller kan kırmızısı gözlerinin önüne düşmüştü. Ona baktığımda tekrar ne kadar şanslı olduğumu anladım bu adam nasıl bu kadar kusursuz olabiliyordu,

vücuduyla,

Kakashi : İruka.

tarzıyla,

Kakashi : Sevgilim!

saçıyla,

Kakashi : Şşt.

gözüyle,

Kakashi : Çok mu yakışıklıyım ha?

kaşıyla karakteriyle... Bir dakika ne!

İruka : Haa nee!

Kakashi : Diyorum ki iki saattir beni süzüp duruyorsun çok mu istiyorsun hm?

İruka : Ne istiyormuşum!

Kakashi : Boşver.. Yine de sevgilimin bu kadar insanları kendine çekebilmesi çok ürkütücü.

İruka : Hmph.

Kakashi ani hareketiyle elini başına götürdü ve ağzından çıkardığı acı dolu ses kötü bir durumu simgeliyordu.

Am I Crazy?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin