Sezon 2 Bölüm 1
___________________________________
İyi Okumalar Dilerim
___________________________________
----------------------------------------------------
Lüks bir otele geldiğimizde otoparka parketmiştik. Etraftaki çoğu araba spor arabaydı ve otele göre şaşırtıcı değildi.
İndik ve otelin girişine doğru yürüdük. Gittiğimizde Sasuke orda bekliyordu.
Sasuke : Sonunda teşrif ettin.
Kakashi : Naruto nerede?
Sasuke : Pff, toplantı salonunda onları oyalıyor.
Kakashi : Tamam, gidelim.
Elimi sıkıca tuttu ve birlikte toplantı yerine doğru ilerledik.
Ortama girdiğimde bazı sandalyelerden birkaçının boş olduğunu görünce bir sıkıntı olduğunu anlamıştım.
Naruto : V-Vazgeçtiler, özür dilerim tutamadım.
Kakashi : Demek öyle...
Elini bırakmıştım , Kakashi ise giden birkaç kişi dışında halen masada olanların yüzlerine ciddi bir şekilde bakıyordu.
Kakashi : Öyleyse sizle halledeceğim. Gel İruka.
Masaya doğru yürüdü ve baş köşeye koyulmuş iki sandalyeden birine kendisi diğerine ise ben oturdum. Dikkatimi çeken şey ise karşı baş köşede tek bir sandalye vardı yani benim için mi koydurmuştu?
Karşıya ise Kakashi'nin konuşacağı kişilerin başı oturmuştu sanırım.
Kakashi : Yeniden başlamalıyım demek..
XXX : Seni istiyoruz Kakashi gerçekten işe yarıyorsun.
Kakashi dalga geçercesine kıkırdadı.
Kakashi : Hmm öylemiymiş-
bunu dedikten sonra küçümser gülümsemesini bırakıp ciddi yüz ifadesine büründü ve konuşmaya devam etti.
Kakashi : -Benim bundan çıkarım ne olacak.
XXX : Para ve daha fazla şöhret?
Kakashi : Sana çıkarımın ne olacağını söyledim gidip sahip olduğum şeyleri say demedim Adam.
XXX : ...
Kakashi : Tamam demek istediğin birşey yoksa işlerim var.
XXX : Söyle ne istiyorsun?
Kakashi : Şimdi ilgimi çekiyorsun hahah...Şirketin yarıdan fazla hissesini ve tüm bilgilerini bana vereceksin.
XXX : Ne!? O zaman ne anlamı kalır söylesene!
Kakashi : Görüşmemek üzere.
Kakashi ayaklandı ve adamın büyük toplantı salonunda sesi yankılandı.
XXX : Tamam sen yeterki gel ne istiyorsan ofiste konuşup anlaşırız tamam mı?
Kakashi : Hmm bilmem?
Ben , Sasuke ve Naruto onu sadece izlemekle yetiniyorduk
Kakashi : Ha birde şu çalıştığın p*ştlara söyle beni ve sevgilimi rahatsız etmeyi kessinler. Yoksa ne olacağını sen tahmin edersin.
Karşıdaki adam ciddi bir ifadeyle bakarken Kakashi elimden tuttu ve birlikte hızlıca oradan ayrıldık.
Kakashi : Sinirimi bozuyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Am I Crazy?
VampireIruka: Sen ciddi misin,yoksa ben mi deliyim? Kakashi: Seni korumak için hep yanında olamam biliyorsun Iruka Iruka: ... ... Kapak fotoğrafı için @etdonerrr'e teşekkürler Yeni kapak fotoğrafı için @yondaninkopegiyim teşekkürler NOT:Bu kurguda din bu...