Bölüm 7 - Infinity

195 15 8
                                    

___________________________________











7.Bölüm

The Infinity

Gözlerim aralandı, yeni uyandığım için biraz bulanık görüyordum. Karşımdaki kişinin Kakashi olduğunu anlamam 5 saniye sürmedi diyebilirim. Ve bunun dışında başka şeyler de hatırlamıştım. BİZ YAPTIK MI!

Hızlıca yatakta doğruldum. Ve Kakashi'ye baktığımda uyuyordu.İlk kez uykusuna denk gelmiştim çünkü çok nadir uyuyordu. Ama daha önemli bir sorun var.. Bu geceki olayları yaparken aklımdan ne geçiyordu. Şuan yüzümün pespembe olduğuna yemin edebilirdim. Sessiz olmaya çalışarak yataktan kalktım ve kalktığım gibi geri oturdum. Çünkü arka kısmım ve belim çok ağrıyordu. Harika oldu. Şimdi ne yapacağım ya. Telefonuma uzanmaya çalıştım ve zorda olsa aldım. Bileğime takılı olan tokayla da saçımı at kuyruğu yaptım. Telefonda tarih 09/14 gösteriyordu. Birşey farkettim yeni yıla yaklaşık 14 gün falan kalmış. Bu da bel ağrısı da en güzel yeni yıl hediyesiydi. Umarım yeni yıla kadar geçer. Beni arayan kimse var mı diye baktım ve Naruto aramıştı. Kalktığım yere geri yattım, yastığa belimi yasladım ve ayaklarımı uzatıp Naruto'ya yazmak için sms uygulamasına girdim. O an gözüme birşey çarptı.Bilinmeyen biri bana mesaj atmış ve ben de ona cevap vermişim. Ama ne zaman olduğunu hatırlamıyorum ve ben genelde bilinmeyen numaralara geri dönüş yapmam? . . Herneyse sanırım yorgunluktan hatırlamıyorum. Naruto'ya yazdım.

Evet yine her zamanki gibi yanlız ve acı çekiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Evet yine her zamanki gibi yanlız ve acı çekiyordum. Ağrı kesici almaya gidememem benim için en büyük sıkıntıydı. Acıyı unutmak için İnstagram'a girdim, keşfetime çıkan videolar biraz korkunç görünüyordu gece girdiğim için mi bilmiyorum ama her neyse cidden bugün çok şanssızım.. Belki düzgün bir video bulurum diye kaydırırken okuduğum kitabın videosunu gördüm. "Am I Crazy, kitabına yeni yıla özel 3 kitap çıkaracaklarmış. " diye yazıyordu. Sanırım gidip müsait bir zamanda almalıyım. Biraz daha takılırken telefona daldığımı farkettim. Saat 06.15 gösteriyordu ve Kakashi'nin uyanmaya başladığını farkettiğimde çok heyecanlanmıştım ne yapmalıydım?? Kafasını üzerine koyduğu elini çekti ve alnına gelen saçları tarak misali arkaya taradı. Gece karası gözleri hafif kısık duruyordu, tam ayıkamamışken ki yüzünü ne ben anlatabilirim nede başkası hayal edebilirdi tarif edemeyeceğim bir çekiciliği vardı.. Bu sırada daha fazla gerilmemek için telefonuma bakmaya devam ediyordum. Ve doğrulup o kısık çekici gözlerle bana baktığını hissedebiliyordum. Kendimi tutamayıp ona doğru baktığımda gözlerimiz buluştu. Sadece birbirimize bakıyorduk, birkaç saniye sonra dayanamayıp konuştum.

İruka : G-Günaydın.

O mayışık sesi ile yanıtladı.

Kakashi : Hm~ Günaydın~ Belin çok acıyor mu?

İruka: N-Nereden bildin?

Kakashi : Bana kızar mısın bilemem ama bu yaptığımızdan sonra yarı oranla senin hissettiğin negatif şeyleri farkedebiliyorum. Yani vücudunda hissettiğin duygularının yarı oranla bana bağlı olduğunu söyleyebilirim.

Am I Crazy?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin