Medyadaki müziği isterseniz dinleyebilirsiniz.
Ayrıca " Crazy In Love " öneririm.
___________________________________
××× : Ölmüş mü.
×××: Hayır,yaşıyor .
Hafif ayınıkken bunları duyduğumda aniden ayıkmıştım.Ve ne olduğunu anlayınca ağzımdan bir küfür çıkmıştı.
İruka : Hassiktir.
Ağzımdan çıkan küfürle pelerinli iki adam bana döndü.
××× : Hmm, ayıktın demek.Aslında öleceksin sanıyordum, yani güçlü birisiymişsin demek ki haha.
Konuşan adam dalga geçen bit sırıtıştan ve kıkırdamadan sonra yavaşca ciddiliğe büründü.
Ya da birileri için yaşıyorsun...hm?
İruka : Kaç saattir baygınım.
××× : Neden bilmek istiyorsun?
İruka : Sadece söyle,lütfen.
××× : Pekâla çok rica ettin seni kıramayacağım.
Yanındaki hiç konuşmayan adam onu izliyordu. Bu lafının ardından ufak bir sırıttı ve sonra benle konuşan adam kol saatine baktı.
××× : 12 dakika.
İruka : A-Ama..
Bu nasıl mümkün olabilirdi? Herşey nasıl rüya olabilirdi? Emindim herşey gerçekti emindim.. Çektiğim acılar hepsi gerçekti ve halende o acıları hissettiğime eminim...Y-Yoksa..?
Kafamı yavaşça vücuduma bakmak için indirdim. İkinci şoku da yaşamıştım. Rüyamda gördüğüm yaralar gerçekti, ve hepsini de bir bir hissetmiştim.
İruka : Bana naptınız.
××× : Hiçbirşey.
İruka : Benimle dalga mı geçiyorsun.
××× : Biraz fazla bağırıyorsun.
İruka : Kafan iyi mi lan senin bana naptığınızı soruyorum vücudumun hali ne ?!
××× : Sadece lazım olanı aldık o kadar.
İruka : Sizin benden alabileceğiniz ne olabilir ki nalet olsunki başkalarında olmayıpta bende olan bi bok yok normal insanım işte ne istiyorsun lan benden ha ne istiyorsun!
××× : Senden alabileceğimiz birşey yok ha..Gerçi sen bilmezsin
İruka : Ha?!
××× : Sen çok önemlisin. Şu anda tüm olağanüstü varlıkların istediği şey sensin.
İruka : Neden?
××× : Bu kadar yeter. Herneyse biraz daha senden yararlanmamız gerekiyor.
İruka : N-Ne konuda?
Sesim hafif ince çıkmıştı çünkü ne yapacaklarını bilmiyordum ve bu beni cidden çok geriyordu.
××× : Haha,korkmana gerek yok sadece kanından birazcık daha vereceksin . Kanın cidden özel..
Tamam yeter, rüyamda hissettiğim ve yaşadığım şeyleri dejavu olmak istemiyorum. Ki büyük ihtimalle bu gidişle öyle olacak. Ama bir sorun var ki... Ben rüyamda Naruto, Sasuke ve Kakashi'nin buraya geldiklerini de görmüştüm? Acaba cidden geliyorlar mı? Eğer rüyamda gördüğüm şeylerin birkaçını şimdi yaşarsam bunu doğrulayabilirim. Ama bunu doğrulamam için kadere boyun eğmem gerekiyor.O yüzden hiçbirşey yapmadan bana ne yapacaklarını görmeliyim,resmen kumar oynuyorum ama başka çarem yok...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Am I Crazy?
VampireIruka: Sen ciddi misin,yoksa ben mi deliyim? Kakashi: Seni korumak için hep yanında olamam biliyorsun Iruka Iruka: ... ... Kapak fotoğrafı için @etdonerrr'e teşekkürler Yeni kapak fotoğrafı için @yondaninkopegiyim teşekkürler NOT:Bu kurguda din bu...