yarın!

71 5 0
                                    

Ve elimden ttutu yürüyorduk.

-----------------------------------------------------

Ben daha olayı kavrayamadan arkama bakıp duruyordum sonra ellerimizi gördüm bi an çok güzel hissettim ama sonra durdum Charlie"niye durdun?"dedi. Yanaklarım kızarmıştı elimi çekip "y-yok bişey.."dedim ve 2 saat geçmişti sınıfa girdik Charlie çantasını benim oturduğum sıraya koydu ve "burada oturabilirmiyim?"dedi. Ben nedense sesimi çıkarmıyordum şuan sıkıntıdan patlayabilirdim. Sonra kafa salladım gülüyordu. Çok tatlıydı. Aşığım ona benim gizli şapşalım ona kendimi açamıyordum ama ilerde denicem iyi deneyimler ilerde başlar...

--------

Yarım saat sonra

Charlie'nin ağzından;

Ona açılmalıydım ilk adımı ben atıcam yarın okuldan kaçıcam tabiki onuda yanımda götürücem bir gün kar tatili yapalım bakalım nasıl olacak..

Şimdi zil çaldı Sarah hâlâ oturuyordu sırada ben ayakta ona bakıyardum o ise iki elini yüzüne koymuş sıraya bakıyordu sonra yüzünü çevirip bana baktı çok güzel ona deliler gibi aşığım. Bana ne bakıyorsun der gibi başını salladı..

Sarah'ın ağzından;

Bana bakıyordu çıkaramadığım bir bakıştı bu keşke oda beni sevse...

Gerçekten hiçkimseyi bu kadar sevmemiştim. Çok tatlıydı başımı salladığımda kendine geldi birden.

Charlie'nin ağzından;

İçimden keşke oda beni sevse diyordum. Belkide seviyordur ama belli etmiyordur yani ilk deil ki bu benimle tanıştığında "durr" diyişi geldi aklıma ama ama bir dakika jeton düşmeye başladı ben gidiyorum derken bana bana yani şey sormalıyım ona. Ama dur Charlie yarın sorarsın biraz sabırlı ol ama eğer beni seviyorsa kar tatiline sevgili olarak gidicez eğer sormazsam arkadaş 'off ' ya aşık deilse ya beni sevmiyorsa o zaman biterim yerin dibine girerim ben ya en iyisi yarın söyliyeyim. İçimden bunları geçirirken daldım kimseyi duymuyordum birden o güzel ses konuştu "Charlie Charlie beni duyuyormusun heey!"dedi. Ben çok utanılıcak bir şey yapmıştım Sarah öyle dediğinde kendimi kaptırmıştım bir dağ evindeydik her yer karlıydı küçük bir kulübeydi. İçerisinde şömine ve karşısında iki büyük yastık vardı evet ayı postuda vardı Sarah büyük yastìğa oturdu bende yanına sonra ona yaklaştım yaklaştım bunlar gerçektede olmuştu. Ama Sarah ayaktaydı gerçekle hayal bir olmuş gibiydi onu kendime çektim hayal gibiydi bir elimi kaldırıp herkesi sınıftan çıkartmıştım belini tuttum iki elimle gözlerine bakıyordum kafam karmakarışıktı sonra birden eğildim onun güzel elleri benim kollarımdaydı alnımı onun alnına koydum dudaklarına eğildim bir an beni itmişti..

Sarah'ın ağzından;

Beni öpmek için yaklaşıyordu belimi sımsıkı sarmıştı bende onun kaslı kollarını sımsıkı tutmuştum ama bir an kendime gelerekten onu itmiştim o ise beni kendine daha çok yakınlaştırmıştı. Kafamı eğip "bırak beni lütfen!" dedim o ise kafasını sağ ve sola sallamıştı ben hemen ani bir çekilişle sınıftan çıkıp lavobaya gittim. Ah yine o çete onları gördüğümde uğraşmak istemedim ve oradan uzaklaştım. Sahilde yalnızdım yapa yalnız 1salise sonra ne olacakları bile bilmiyordum belki yarın belki yarındanda yakın...

ARKADAŞLAR ÖZÜR DİLERİM BU BÖLÜM BİRAZ GEÇ OLDU AMA.. NE BİRAZI BAYA GEÇ OLDU YANİ ZOR Bİ DÖNEM GEÇİRDİM O YÜZDEN PEK YAZMAYA VAKTİM OLMADI..
SEVİLİYORSUNUZ..
VOTE/YORUM:-)

UTANÇ'TA BİR SEBEB!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin