Ödeticem!

47 4 0
                                    

Annemin dediği gibi mutlu son...

#######################

Sarah'ın ağzından;

Sabah gözlerimi araladım telefonum titredi ve gözlerimi tamamen açıp telefonuma uzandım elime aldım ve dirseklerimde durdum mesajı açtım. "Bu gün seni sing parkta bekliyorum.:-)" yazıyordu ve Charlie'den gelmişti. Lavaboya girdim gözümdeki morluk gitmişti kenarda çok az vardı onuda makyajla hallederim heralde. Ten rengi rujum,rimelim ve toz pembe bir far sürdüm. Pantolon ve koyu yeşil bir kazak geçirdim üstüme saçlarımı maşalayıp siyah bir tac taktın üstüne. Ve anneme günaydın deyip çıkıcağımı söyledim evin kapısını kapattım kapatır kapatmaz Joy'u orda gördüm göz devirip yanına bank'a oturdum.

-merhaba.

-insan ilk günaydın der.

-iyi günaydın.

Göz devirdim derken.

-günaydın.

-yine niye bekliyosun burda?

-sana hesap mı vericem.

-iyi tamam be iki şey söyledik diye.

Dedim ve ayağa kalktım bileğimden tuttu ve beni kendine çekti.

-aslında 3 şey. Dedi ve dudaklarıma yöneldi hemen ittim onu ve koşarak oradan uzaklaştım. Sing park'a vardım Charlie'ye mesaj attım "nerdesin" "yukarı bak" "haha çok komik" "ben ciddiyim" dediğinde yukarı baktım.

-Charlie

-Aşkım hadi sende çık. Dedi ağaçtaydı bende tırmandım ve yanındaki dala oturdum.

-Eee n'apıcaz?

-Sıkıldığımda hep buraya gelirim sonra karşıma sen çıktın.

-Eee.

-Artık sen varsın nasıl sıkılsın eğer beraber bir şey yapmazsak hep buraya çıkalım beraber sıkılalım.

-tamam. Dedim tebessüm ederek o ise sırıtıyordu. Hareketlenmeye başladı ayaklarını dalda tutmaya çalışarak vücudunu sarkıttı maymun gibiydi ama benim şempazem gorilim.

-Napıyorsun düşüceksin!!

-Hmm.. Bir şartım var!

-Ne?

-beni öpeceksin.

-Neh! Hayır..

-Neden endişeleniyosun 2 kere öpüştük bunu biliyosun.

-Hem bi kere sen 2.'sinde kandırmıştın beni!!

-Ahh!! Düşüyoruum

-Yha! Tamam peki!

-Tamam iniyorum. Dedi sallandı ve yukarı çekti kendini benim kalbim küt küt atıyordu bir şey olucak diye. Hemen atıldı söze kalbimin atışını duyduğu için heralde.

-Merak etme atletizim takımındayım..

-ya pislik!

-Eee?

-Ne eee?

-Hani öpücüklü bir şeyler olucaktı...

-Ya of niye söylüyon ben burayı atlıcaktım off..

-Ee yani bekliyorum.

-Yanaktan.

-Ben yanaktan demedim ki.

-Bende dudaktan demedim.

-İyi tamam yanaktan gel aşağıya inelim öyle. Dedi ve aşağı atladı bende inmeye az kalmışken belimde iki el hissettim. Charlie'nin elleridir diye ona döndüm burunlarımız deydi ve Joy! Ondan kurtulmaya çalışıyordum ama beni sım sıkı tutmuştu.

-Bu gün yapmak istediğim ama yapamadığım şeyi bir daha deniyeceğim.

-Ya bırak beni Charliee. Derken sustum çünkü dudaklarıma yapışmış bir sülük vardı. Hemen ittim onu ve dudağımı sildim.

-Pislik herif git başımdan!

-Gidicem ama bi daha gelicem merak etme!

-Senin o uğursuz yüzünü görmek istemiyorum şimdi burdan defolup git!!

Dedim ve Charlie'nin olduğu tarafa döndüm iki tane biri erken biri kız çocuğuna pamuk şeker verdi ve bir gözünden damla aktı ve hızlı adımlarla uzaklaştı. Ama ben bir şey yapmadım ki!

Charlie'nin ağzından;

Bunu bana nasıl yapar ha! Benimle çıkarken onunlada mı çıkıyor bunu ona ödeteceğim çok acı olacak onun için şimdiden buralardan uzak bir ev bulmam gerekiyor o bunları hak etti. Onun açısından iğrenç olabilir ama benim için... İleride öğrenicek!..

UTANÇ'TA BİR SEBEB!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin