Dedi çok şaşırdı ama yinede gülüyordu. Babasının ölümünden sonra hiç konuşmamıştı ve gülmemişti charlie hafif bir tebessümle saraha doğru yürüdü sarah hala gülüyordu. İlk konuşmasıydı o kadar piskolağa gittikten sonra olmuştu sonra sarahın yanına gelmişti charlie baya yaklaşmıştı Charlie saraha. Galiba sarahtan hoşlanıyordu. Sarah charlienin o mavi gözlerine bakıyordu charliede onun yeşil gözlerine joy hemen ağaçların ordaydı yine neler planlıyordu bu çocuk yine neler yapıyordu. Sarah ve Charlie hala birbirlerinin gözlerine bakıyorlardı. Joy telefonunu çıkardı kamerayı açtı ve fotoğraflarını çekti. Sonra joy oradan giderken bir dal vardı önünde ve arkasına baka baka giderken o dala çarptı. Sonra sarah ve charlie bir irkilmeyle ağaçların oraya baktılar. Charlie sarahın elinden tutup ağaçların oraya baktılar ve kafşonlu birinin kaçarken ayağını gördüler. Şüphelendiler acaba gördümü bizi diye sarah elini bıraktı ve evine doğru koşmaya başladı charlie baktı koştu ama yetişemedi. Neyse diyip oda evine doğru yürüdü sarah ta eve varmıştı ve annesiyle konuşmak için sabırsızdı. Eve girdiğinde annesi kapıda bekliyordu sarahın. Çok kızgındı ve sarah eve girdiğinde annesi hemen konuşmaya başladı "sarah bu saate kadar nerdeydin kızım çok telaşlandım az daha gecikseydin polisleri arıcaktım niye haber vermedin!!" dedi. Sarah tam konuşcaktı annesi "hemen odana çık" dedi. Sarah sinirli bir şekilde odasına çıktı. Ve "yeter artık bana böyle davranılmasından nefret ediyorum bir okuldakiler birde annem üstüme geliyor artık dayanacak gücüm kalmayacak böyle devam ederse herşey!!!" dedi sinirli bir şekilde. Ve banyoya girdi bütün bu saçmalıklardan arınmak istedi. Banyodan çıktı pijamalarını giydi yatağının üstünde taş vardı üstünde ise bir fotoğraf ve fotoğrafa baktı charlieyle sarahın bu günkü fotoğraflarıydı çok sinirlendi ve "yeterr artıık!!!"diye bağırdı fotoğrafın arkasına baktı ve " yarın herkez herşeyi öğrenicek ;-)"yazıyordu ve sarahın annesi içeriye girdi "kızım sss-enn kkkoonuştun"dedi şaşkın bir ifadeyle sarah "evet anne konuştum ama bunu sana söylemeye çalıştım ama kızmandan dolayı bunu sana söyleyemedim şimdi izin verirsen uyuyucağım ha eğer bu saatte uyunurmu diyip kızarsan bilemem anne bak bana böyle davranmandan nefret ediyorum yeter artık yeter dayanamıyoruumm yetterr" dedi kağıdı arkasına saklayarak annesi sarahın yanına geldi ve "özür dilerim kızım düşünemedim ama sen konuştun ya bana yeter" dedi saraha sarılarak sarah hemen fotoğrafı cebine soktu ve annesine sarıldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UTANÇ'TA BİR SEBEB!
De Todoutanıyor kimseyle konuşmuyor ama annesi onu o kadar çok seviyor. ama o annesine veya başkasıylada konuşmuyor Neden? babası vefat etmiş bundan daha kötü ne var ki tövbe! sizinde babanız vefat etse N'apardınız?