Sarah'ın ağzından;
Sabah uyandım Charlie hâlâ uyuyordu dün gece neler oldu hatırlamak bile istemiyorum çok iğrençleşti. Banyoya gidiyim bari. Kalktım kalkar kalkmaz Charlie belimden tuttu ve yatağa çekti beni.
-Nereye?
-Tuvalete gelcen mi!
-Gelcem! Hadi kalk!
-B-ben ciddi değildim!
Dedim ve ağlıyacak kıvama geldim.
-Ağlama!
-Seni ilgilendirmez sen benim hiçbir şeyim değilsin!
-Kalk tuvalete gidiyoruz..
-Sen git ben sonra girerim.
-TAMAM!
O girdi ben yatağa attım kendimi.Charlie'nin ağzından;
Tuvalete girdim ona çok kızgınım. Elimi yüzümü yıkadım saçıma deymedim bile. Tuvaletten çıktım Sarah yatakta düşünceleriyle boğuşuyormuş gibi duruyordu. Hızlı adımlarla ona yaklaştım ve yatıp dudaklarına yapıştım o ise beni itti ve kalktı.
-Sen n'apıyorsun biz sevgili bile değiliz Charlie!
-Ama sen benimsin! Ve öyle kalacaksın.
-Hayır!
Diyip hemen lavaboya girdi.Sarah'ın ağzından;
Ya uff ben n'apıcam Charlie resmen benimle oynuyor benimde onunla oynadığımı düşünüyor Charlie bi beni dinlesen acaba bu gün n'apacak. Aynaya bakınca kendimden tiskindim ben nasıl karıştım böyle bir şeye insanalar beni masum bilirken ben nasıl böyle yapabildim ilk baştan Charlie'yle çıkmıyacaktım işte ama ona karşı hislerim var ya off! Bir banyo yapayım bari şu halime bak boynumdaki izler falan suyu açtım ve kapıyı kilitledim bari burda rahatlıyım o dudak izlerinden arınayım hele Joy! Iyy onun adını duydukça kusasım geliyo. Kıyafetlerimi çıkarıp banyoya girdim ve köşeye oturdum su üzerime akıyordu..Charlie'nin ağzından;
Bende kıyafetlerimizi hazırlıyım bari. Ben; siyah bir pantalon,kuru kafa siyah bir tişört,siyah bir şapka,siyah deri bir ceket renkli giyinicek halim yoktu. Sarah'a; siyah bir kısa şort,üstüne kısa siyah bir badi,ve siyah kolları kıvrılmış bir deri ceket ikimizinde ayakkabısı siyah kısa bir bottu. Banyodan su sesleri geliyodu galiba banyo yapıyor su sesi durdu işte çıktı.
-Hadi giy şunları!
-Tamam. Dedi bıkkın bir sesle.
-Gece parti var oraya gidicez ilk önce kıyafet almamız gerekicek çabuk ol!
-Tamam.
-Biraz eğlenceli ol!
-Nasıl! Diye bağırdì yine konuştu.
- Nasıl eğlenceli olabilirim ha! Ya sen beni bir kere bile dinlemedin nasıl eğlenceli olabilirim resmen bir insanın hayatını ele geçirmeye çalışıyorsun SEN!!!
-Ya sen ha! Ben seni seviyorken o çocuğu öptün sen nasıl benle oynuyorsan bende senle oynıyacam sana ödeticem bunu!
-Beni dinlememişken nasıl ödetebiliyorsun içinde gurur yok mu senin!
-Sen bunu yapmadan önce vardı!
Dedim ve kapıyı hızla çarparak aşağı indim.Sarah'ın ağzından;
Soluksuzun ağlıyordum o kapıyı çarpınca ağlamam şiddetlendi ve hıçkırıklarıma boğuldum bi an nefes alamıyorum sandım lavaboya girdim yüzümü yıkadım. Çıktıktan sonra kıyafetleri giydim ve aşağı şiş gözlerle indim suratım asıktı.
-Ne bu halin!
-Giyindim işte niye bağırıyosun!
-Git siyah ruj sür far sür bişey yap!
-Bana emretme!
-N'aparsın?
Dedi donup kalmıştım
-Ben gelmiyorum eve gidicem..
-Sence ben buna izin vericek miyim!
-Hayır ama bıktım beni bırak lütfen ben hayatıma annemle devam etmek istiyorum sadece annemle. Diyip dizlerimi yere koydum ellerimi de yüzüme ağlamaya başladım.
-Ağlama kalk makyajını yap ve gel.
-İstemiyorum.
-kalk dedim.
-Ama istemiyorum! S-senden soğudum.
Dediğinde iyice sinirlendi gözlerinden alevler fışkırıyordu.
-Sana kalk dedim.. Sesi kızgın ve titrek çıkıyordu
-B-ben her şeyden korkuyorum özelkikle senden! Dedim gözlerim yere doğru eğikti kalktım hâlâ aşağı doğru bakıyordum kollarımı arkama bağladım ve bir ayağımı hızlı hızlı döndürüyordum.
-Yüzüme bak! Sana yüzüme bak dedim!
Hâlâ oyalanıyordum o ise çıldırıcak gibiydi.
-Sana yüzüme bak dedim! Dedi avazı çıktığı kadar. Ben irkildim ama yinede bakmadım belimde sıkı bir el hissettim ve hızla beni kucağına aldı ve arabanın koltuğuna fırlattı beni, canım acımıştı gözümden damla yaş geldi oda arabaya bindi ben uykunun güzel ellerine bıraktım kendimi...Charlie'nin ağzından;
Uyuyordu yüzünü böyle görmek istemediğim için ona siyah bir şapka taktım. Alış-veriş merkezine geldiğimizde onu kucakladım o sırada uyandı ve kucağımdan indi elleri göğsümde kalmıştı ve hemen çekti elinden sıkıca tutup içeri girdik önce ona bir tane elbise seçtim ve verdim. Çok güzel olmuştu beyaz bir elbise seçmiştim dizlerinin biraz altında olan ve onu aldık. Bana almak için erkek reonuna girdik beyaz bir gömlekle siyah bir pantalon aldım. Onun ayakkabıları siyah bir spor ayakkabıydı benimki ise beyaz. Onlarıda aldık partinin başlamasına az kalmıştı eve gittik üstümüzü giyindik Sarah saçlarını dalgalandırmıştı parlatıcı ve çok az far sürümüş rimelde vardı ama pek farkedilmiyordu.
-hadi çıkalım. Dedim ve kucağıma alıp arabaya bindirdim o ise sadece dışarıya bakıyordu.
-Geldik hadi in. Dedim o ise her dediğimi yapıyordu dikkatsizce yürürken bir yere takıldı ve düştü üstü çamur oldu çok yorgun olmalıydı ki hemen bayıldı. Onu kucağıma aldım ve arabanın arka kısmına yatırdım ve bende şöför koltuğuna oturdum eve geldik. Kucağıma aldım onu o sırada uyandı ve ellerini boynuma sardı ayakkabılarını çıkardım ve odaya doğru geçtim öylece banyoya soktum onu kendisi yıkandı ve giyindi uyumak için can atıyor gibiydi bu sefer siyah bir pijama takımı giydi ve hemen yattı ardından bende aynı şeyleri yaptım ve yanına yatıp ona sarıldım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UTANÇ'TA BİR SEBEB!
Randomutanıyor kimseyle konuşmuyor ama annesi onu o kadar çok seviyor. ama o annesine veya başkasıylada konuşmuyor Neden? babası vefat etmiş bundan daha kötü ne var ki tövbe! sizinde babanız vefat etse N'apardınız?