Blossom'dan:
Blossom: Nasıl yani?
Brick: Baya yani ben asistan falan istemedim.
Blossom: Patron sen misin?
Brick: Ah evet anlamıyor musun?
Blossom: İsteyip istemediğini bilmiyorum ama beni buraya başkası çağı-
Dexter: Hey Blossom! Gelmişsin.
Blossom: Ah evet.
Brick: Bu da ne demek oluyor Dexter ben asistan istediğimi hatırlamıyorum.
Dexter: Evet efendim istemediniz fakat babanızın kesin talimatı çok fazla çalıştığınızı düşünmüştü. Asistan arayınca bende Blossom'ın önermiştim efendim.
Brick: İstemiyorum gidebilirsin ben babamla konuşurum.
Kaba adam buraya kadar boşuna mı geldim ben şimdi? Dexter bir şeyler yapsa keşke iş bulmak o kadar kolay değil sonuçta.
Mojo(lütfen onu maymun olarak hayal etmeyin burada o da normal bir insanmış gibi jsjsjs) : Hiçbir yere gitmiyorsun kızım sen bekle. Brick odanda konuşalım.
Brick: Konuşacak hiçbir şey yok asistan istemiyorum.
Mojo: Odaya dedim şimdi!
Brick: İyi!
Ne kadar sinirli biri ben bununla mı çalışacam şimdi? Onlar odaya gittikten sonra Dexter benimle konuşmaya başladı. Onunla üniversiteden tanışıyoruz. O da benim gibi asistan olmak istemişti. Acaba şimdi kimin asistanlığını yapıyor?
Dexter: Merak etme babası onu ikna edecektir bu hep böyle.
Blossom: Etse bile ben nasıl bu kadar sinirli bir adamla çalışıcam acaba?
Dexter: Zamanla alışırsın. Benimde patronum o kadar iyi sayılmaz.
Blossom: Senin patronun kim ki?
O sırada uzaktan bir kızın sesi gelmişti.
Morbucks: Dexteeeer! Hemen buraya gel!
Dexter: Geliyorum efendim! (...) Sonra görüşürüz Bloss başaracaksın unutma.
Buttercup'dan:
Buttercup: Ne yapacaksın?!
Butch: Seni-
Mitch: Buttercup!!
Buttercup: Siz kimsiniz?
Mitch: Ben senin spor hocanım. (...) üzgünüm efendim bir daha böyle gecikmeyeceğim.
Buttercup: Efendi mi? Bu mu? Bundan olsa olsa salyangoz olur.
Butch: Sözlerine dikkat et!
Buttercup: Etmezsem ne olur?
Butch: Seni bu spor salonundan attırabilirim.
Buttercup: Ha sen kaybedersin benim gibi harika birini memnuniyetle alacak daha iyi spor salonları olduğuna eminim.
Butch: Kendini fazla övüyorsun. Denemeye ne dersin?
Buttercup: Bu bir iddia falan mı?
Butch: Öyle de denebilir. Basketbol oynayacağız.
Lan benim boyum ne kadar sen basketbol diyosun.
Buttercup: Tamam eğer kazanırsam hocam olmadan istediğim zaman buraya gelmeme izin verirsin.
Butch: Eğer ben kazanırsam sana istediğim bir şeyi yaptıracağım.
Kesinlikle kaybetmemeliyim. Eğer edersem hem burda spor yapmıcam hemde bu salyangozun ne isteyeceği belli olmaz.
Buttercup: Anlaştık.
Butch: Anlaştık.
(O sırada Mitch: Ben aslında burda yoğum)
Boomer'dan:
Boomer: Bubbles Oric (üvey ailesinin soyadı) yazılım konusunda baya iyiymişsin.
Bubbles: Evet efendim. Yüksek lisans da yaptım teknolojiye karşı farklı bir ilgim var.
Bu kadar tatlı görünen bir kızın yazılım konusundaki bu kadar iyi olması şaşırtıcı.
Bahtiyar: Olamaz mı? Kız senden zeki.
-Anca beni göm zaten. Ona bakarsan kız senden de daha kibar.
Bahtiyar: Napim sanki kimlerle konuşuyorum bir tek senle konuşuyom sana da kibar olacaksam.
-Herneyse.Boomer: O zaman işe başlayabilirsiniz. CV niz gayet güzel ve başarılı.
Bubbles: Teşekkür ederim efendim.
Boomer: Lütfen bana Boomer de.
Bahtiyar: Gerizekalı Brick daha dün sana demedi mi kızlarla hemen bu kadar samimi olma diye nerenle dinliyon acaba?
-Sanane ya bu kız baya iyi biri gibi gözüküyor ben ona güveniyorum. Sana ne oluyor?
Bahtiyar: Ben uyarımı yaptım ama diyim en çok böyle tatlı kızlardan korkacaksın.
-Evet evet herneyse.Bubbles: Peki Boomer.
Ya ismimi ne kadar güzel söylüyor.
Bahtiyar: Kendine gel gerizekalı kaç tane kız geçti önünden buna mı düştün?
-Düşmedim ki nerden çıkarıyorsun böyle şeyleri?~DEVAM EDECEK~
Bahtiyar nasıl biri sizce?
Boomer biraz erken mı kendini kaptırıyor?
Brick'i dövmek isteyenler kimler?
Butch ile Buttercup'ta kim kazanacak sizce?
Beni seviyo musunuz *tatlı bakan emoji*?
Sizleri çok seviyorum. Sonraki bölüm Bir PPG x RRB Hikayesine gelecek o zaman görüşürüz. ❤💚💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~•Kız Kardeş•~ || PPG x RRB
FanfictionBlossom, Buttercup ve Bubbles Profesörün geçirdiği kazadan sonra daha 7 yaşlarındayken kimsesiz kalmışlardır. Bu 3 kız en sonunda 3 farklı aileye evlatlık olarak gitmişlerdir. Peki bu 3 kız kardeş tekrar karşılaştıklarında birbirlerini tabiyabilecek...