6.Bölüm

295 24 57
                                    

Yazardan:

Boomer, Brick ve Butch'ın kavgalarını dinlerken sıkılmaya başlamıştı. Etrafına bakarken Bubbles'ın onlara doğru baktığını fark etmişti. Bubbles'ın gözünden bir damla yaş süzülünce kendine gelmişti Bubbles. Hemen oradan uzaklaşmıştı. Boomer neler olduğunu anlamamıştı.

Butch: Öyle değil mi Boomer?

Boomer: Hı hı evet. Ben birazdan dönerim isterseniz sizde benim odaya geçin şirketin ortasında kavga etmekten iyidir.

Boomer bunu dedikten sonra oradan ayrılmıştı.

Blossom: Efendim kahvenizi getirdim.

Brick: Sağol.

Buttercup'tan:

Buttercup: Buna gerçekten gerek var mıydı?

Bc. Babası: Evet tatlım beni orda yalnız mı bırakacaktın?

Buttercup: Olabilir sonuçta tek başına da gayet iyi iş çıkarıyorsun. Ayrıca evde oturmayı tercih ederim.

Bc. Babası: Hadi Buttercup çıkıyoruz. Orda da bu konuyu açma evde oturacağına gelip biraz bilgilenirsin.

Bu konuşmadan sonra ne mi oldu? Şuan bir yazılım şirketinin karşısındayız babam bu şirket ile bir anlaşma yapacakmış bunun için beni de yanına aldı. Ona sadece yük oluyorum evde kalmam daha iyi olurdu. Sizi çok özledim şimdiden en kısa zamanda buluşucaz... Pijamalarım.

Buttercup: Toplantıya da katılacak mıyım?

Bc. Babası: Evet.

Buttercup: Ne zaman biter?

Bc. Babası: Yaklaşık bir saat.

Buttercup: Burdan çıkışta bir yere gider miyiz?

Bc. Babası: Sanmıyorum.

Buttercup: Neden?

Bc. Babası: Daha çok işim var belki yarın.

Buttercup: Yarın beni nereye götürecen?

Bc. Babası: Süpriz olsun.

Buttercup: Süprizleri sevmem.

Bc. Babası: Ben çok severim.

Buttercup: Niye süpriz o kadar güzel bir yer mi?

Bc. Babası: Canım yalvarırım artık sus. Bendeki de kafa hani. Şirkete geldik zaten.

Buttercup: İyii~ -_-

Bubbles'dan:

Boomer'ı izlerken o anı aklıma gelmişti. Belki bi an duygulanmış olabilirim. Bu yüzden oradan ayrılmıştım. Hemen lavaboya gidip daha fazla ağlamadan önce yüzümü yıkamıştım. Kendimi toparladıktan sonra yüzümü kurulayıp lavabodan çıktığım gibi Boomer ile karşılaştım.

Boomer: İyi misin?

Acaba beni ağlarken gördü mü?

Bubbles: Evet iyiyim efendim.

Boomer: Orda pek iyi gözükmüyordun da?

Bubbles: Şey önemli bir şey değil sadece aklıma bir şey gelmişti.

Boomer: Nasıl bir şey?

Bubbles: Umm...

???: Efendim rahatsız ediyorum ama misafirlerimiz geldi ve Brick Bey onları karşılamanızı istiyor.

Boomer: Geliyorum...

Boomer bana son bir kez bakıp gitmişti. Kurtuldum.

Boomer'dan:

Misafir de tam gelecek vakti buldu. Herneyse işim bitince tekrar yanına giderim Bubbles'ın.

Boomer: Hoşgeldiniz efendim.

Bc. Babası: Hoşbulduk Boomer Bey.

Boomer: Bu kızınız mı?

Bc. Babası: Evet bugün o da benimle toplantıya katılacak.

Boomer: Harika o zaman isterseniz geçelim.

Buttercup'dan:

Beraber toplantı odasına doğru gittik. O sarışın çocuk bizi içeri aldıktan sonra ben hemen gelicem diyip çıkmıştı.

Buttercup: Ee nasıl bir anlaşma olacak bu sefer ki?

Bc. Babası: Sağlık alanında bir teknoloji düşünüyoruz. Bu teknoloji sayesinde hasta olan kişilere daha hızlı ulaşa-

Babam daha sözünü bitirmemişti ki odanın kapısı açıldı. İçeri önce o sarışın genç girdi. Ardından turuncu saçlı biri daha onlar baş köşeye geçerken onların arkasından gelen diğer kişilerde bizim ile birlikte koltuklara oturmuşlardı. Sanırım onlar şirketin patronları falan ve toplantı başladı.

Butch'dan:

İşte bu ya Brick ve Boomer toplantı da benimde sorun çıkarmamam için burda bıraktılar Brick de asistanını bana hizmet etmesi için yanımda bıraktı. Kızın bu durumdan memnun olmadığı çok belliydi. Ama bu benim umrumda değil. Brick'in sorunu sonuçta.

Butch: Bana biraz cips getirebilir misin?

Blossom: Hayır! (...) ehem yani tabi ki efendim.

Hahahaha burda çok eğleniyorum. İstedikleri kadar toplantı yapabilirler.

~DEVAM EDECEK~

Upuzun bir aradan sonra yeni bölüm geliyor ve ben bunu gecenin bi vaktinde atıyorum. En azından yarın okuldan dönünce okursunuz. Umarım sizi çok bekletip hikayeyi unutmanız neden olmamışımdır. Sizleri çok seviyorum sonra görüşürüz. ❤💚💙

~•Kız Kardeş•~ || PPG x RRB Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin