Boomer'dan:
Bubbles'ın ağladığı günden beri neyi olduğunu öğrenemedim. İçimde kaldı.
Bahtiyar: Öğrenip teselli mi edicen. Boşver zaten aradan kaç hafta geçti kız bile unutmuştur.
-Orası öyle de kim durduk yere şirketin ortasında ağlar ki?
Bahtiyar: Ortada bir sebep yokken ağlayan insanları ağlatan şey onların o esnada düşündükleridir.
-Ne? Tekerleme gibi konuştun iyi misin sen?
Bahtiyar: Bir iç sese iyi misin diye soranı da ilk defa görüyorum. Demek istediğim şu ki aklına bir şey gelmiştir ondan ağlamıştır ya da daha önceden biri onu üzmüştür. Bilemeyiz.
-Şu aralar iyi görünüyor aslında. Belki de kurcalamasam daha iyi.
Bahtiyar: Ha şöyle az düşün çok yaşa.Odamda bazı dosyaları kontrol ediyordum. İşler düzgün ilerliyor. Belki gerçekten de şirket yönetecek kapasite vardır bende. En başta burayı alırken biraz korkmuştum açıkcası. Şirketi batırmadığıma sevindim.
Ben düşüncelere dalarken kapı çalmıştı.
Boomer: Gel.
Bubbles: Efendim müsait misiniz?
Boomer: Tabi. Bi' sorun mu var?
Bubbles: Yok hayır. Sadece bugün erken çıkabilir miyim acaba? Tabi bugünkü işlerimi de bitirip.
Boomer: Tabi çıkabilirsin.
Bubbles: Çok teşekkürler efendim.
Boomer: Bubbles.
Bahtiyar: Sakın yapma. Fazla merak iyi değildir.Bubbles: Buyrun efendim.
Boomer: Ş-şirkette seni üzen biri yok değil mi?
Bahtiyar: İç sesliği bırakıyorum ben.Bubbles: Hayır efendim. Herkesle iyi geçiniyorum.
Boomer: O halde o gün seni üzen durum neydi? Biliyorum aradan çok zaman geçti ama o gün soramadım. Neden ağladın?
Bahtiyar: Tebrik ederim kızı ne kadar önemsediğini söylemiş oldun. Kaç hafta önceki olayı bu kadar kafana takmanın başka bir ned- (...) Lan sen aşık mı oldun?!
-Ne alaka iki dakika sus ya!Bubbles: Şey o gün... ben... (...) Siz ve kardeşlerinize bakınca eski bir anımı hatırladım da.
Boomer: Nasıl bir anı?
Bubbles: Efendim benim hemen işlerimi bitirip çıkmam gerekiyor daha sonra konuşsak sizin için bir mahsuru yoksa?
Boomer: Tabi sorun değil acil bir işin var anlaşılan.
Bubbles: Teşekkürler efendim.
Ve gitti. Gene soruma yanıt alamadım.
Bahtiyar: Ben en büyük soruma yanıt aldım. Sen almasanda da olur.
-Ne soruna yanıt aldın acaba?
Bahtiyar: Sen basbaya aşık olmuşsunnn.
-Ay Bahtiyar sus ya lütfen mümkünse ben bir şey sormadıkça konuşma.
Bahtiyar: Seninle konuşulmuyor zaten. Ne hâlin varsa gör.Butch'dan:
Bir başkasının özel meselesini bu kadar merak edeceğimi düşünmezdim ama aklıma takıldı. Belkide benim hakkımda karşılaştırma yapılınca daha çok merak etmeye başladım. Gerçi gidip bunu ona sorsam söylemez şuan da bile sinirli sinirli bana bakıyor. Bakışma yarışması yapıyoruz sanki sporuna baksana sen.
En sonunda ona bakmayı bırakıp odama geçtim. Spor salonu sahibi olmak sandığımdan daha sıkıcı. Açıkcası her gün bana öyle sinirli bakmasını istemiyorum. Onunla aramı düzeltmeliyim sanırım. En azından arkadaş olabiliriz. Acaba benimle arkadaş olmak ister mi? Aman benim gibi zengin ve mükemmel bir arkadaş seçeneğini bulmuş bir de geri mi çevirecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~•Kız Kardeş•~ || PPG x RRB
FanfictionBlossom, Buttercup ve Bubbles Profesörün geçirdiği kazadan sonra daha 7 yaşlarındayken kimsesiz kalmışlardır. Bu 3 kız en sonunda 3 farklı aileye evlatlık olarak gitmişlerdir. Peki bu 3 kız kardeş tekrar karşılaştıklarında birbirlerini tabiyabilecek...