Buttercup'dan:
Bilerek basketbol seçtiğine eminim. Ben niye böyle her gelen iddiayı kabul ediyorum ki ah benim aptal kafam. Hepsi senin suçun.
Butch: Kaybettin.
Buttercup: Benim boyum kaç sen bana basketbol diyorsun sırık salyangoz! Nasıl kazanmamı bekliyorsun?!
Butch: Aslında biraz haklısın ayrıca bu boyuna rağmen gayet iyi oynadın-
Buttercup: Sadede gel iddiayı kazandın ne istiyorsun? Ama bak sadece bir şey dedin. Acele et daha başka bir spor salonu ara-
Konuştuğum sırada bu aptal çocuk işaret parmağıyla susturdu beni sen kim oluyorsun da bana dokunuyorsun ve ben neden şuan susuyorum?!
Butch: Burda kalmanın istiyorum sadece.
Buttercup: İlk olarak bana dokunma ikinci olarak burda kalmak derken?!
Butch: Gayet iyisin dediğin gibi bir çok spor salonu seni almak isteyecektir. Burda spor yapabilirsin ama başka spor salonuna gitmeyeceksin. İddia sonucu istediğim şey bu ve kabul etmek zorundasın.
Buttercup: Peki hocam olacak mı?
Butch: Elbette. İyi dedikte bu kadar abartmaya gerek yok. Hocanla antreman yapacaksın.
Buttercup: İyi.
Blossom'dan:
Sinir küpü tuğla kafalı patronum uzun bir aradan sonra beni sonunda odasına çağırdı.
Blossom: Beni çağırmışsınız.
Brick: Otur!
Ne bağırıyon be sanki ayakta kalmaya çok meraklıyım sen demesende oturacaktım ki ben.
Brick: Direk konuya girecem işe alındın CV ne baktım gayet iyi gittiğin her okulda okul birincisi olmuşsun.
Blossom: Teşekkürler efendim.
Brick: Ben hala asistan istemiyorum gerçi ama babamın ısrarı üzerine burdasın tek bir yanlışın da kapı orada.
Blossom: Anladım efendim.
Bu nasıl bir sinir be alma işe istemiyorum senle mi uğraşacam be. Şuan patron sen olmasan ben ne yapacağımı biliyordum da neyse dua et Dexter var yoksa burda bir saniye kalmam.
Brick: Tamam şimdi çıkabilirsin danışmadan yapman gereken işlerin listesini alabilirsin.
Blossom: Anladım efendim.
Diyip çıktım. Bu neyin egosu kendini ne sanıyor bu acaba.
Dexter: Blossom görüşmen nasıl geçti?
Blossom: Normalin bir tık altı. Siz bu patronla nasıl çalışıyorsunuz?
Dexter: Ben onunla çalışmadığım için pek bilmiyorum. Eskiden kendine çok asistan aradı ama hepsi kovuldu. O da artık asistan istemiyor. Onların boş yere ona daha çok iş çıkardığını düşünüyor.
Blossom: Desene işimiz var diye.
Dexter: Belki biraz.
Dexter ile konuştuğum sırada danışmana gelmiştim. Ondan iş listesini istedim. Baktığım zaman direk istifamı yazmayı düşünmedim değil.
Blossom: Siz bu patronun insan olduğuna emin misiniz?
Dexter: Ne yazıyor ki?
Blossom: Sadece bir madde var. Ne derse yapacakmışım. Bu adam benimle dalga mı geçiyor?
Dexter: Sanmıyorum Brick Bey'in şaka yaptığını hiç görmedim.
Blossom: Aaaa çığlık atacam artık daha ne yapacağımı bile bilmiyorum oooffff.
Boomer'dan:
Boomer: Demek öyle (...) harikaymış. Hı hı doğru.
Bahtiyar: Yeter ya yeter söyle artık işim var beni bi sal de bu kadar kibar olma! Bunaldım burada!
- Susar mısın? Kız sabahtan beri konuşacak birini arıyordu.
Bahtiyar: Yani illa sen mi olacaksın o? Hayır derdini de anlatmıyor bildiğin senle dedikodu yapıyor.Kız: Ay sonra onun ayakkabısının topuğu kırılmasın mı beni bi gülme tuttu.
Boomer: Ha ha ha aynen öyle.
Bahtiyar: Bu kadar iyi olmak zorunda mısın cidden?
Offff biliyorum ama kabalık etmek istemiyoru-
Bubbles: Efendim verdiğiniz ilk işlerin hepsini yaptım başka bir şey var mıydı?
Boomer: *içinden* Kurtar beni bu kızdan! *dışından* Baya hızlı bitir-
Kız: Aferin tatlım şimdi gidebilirsin biz biraz konuşu-
Boomer: Hayır hayır sana vereceğim bir kaç iş daha var benimle gel. (O kıza dönerek) Seninle de sonra devam ederiz artık.
Diyip Bubbles'ıda oradan alıp hemen gittim. Çok şükür.
Bahtiyar: Bunu yapmak için illa Bubbles'ın gelmesi gerekiyor muydu? Bir bahane uyduraydın ya!
-Bahtiyar yalvarırım sus yeni kurtuldum kızdan zaten bir de sen başlama.
Bahtiyar: İyi be ne halin varsa gör.Bubbles: Başka hangi işler vardı efendim.
Boomer: Ha? (...) Ah evet iş sana biraz daha iş verecektim. Şey (...) unuttum. Evet unuttum sen boşver bugünlük evine gidebilirsin o kadar önemli bir şey de değildi zaten.
Bubbles: Peki size iyi günler yarın görüşürüz.
Boomer: Görüşürüz.
~DEVAM EDECEK~
Bir bölüm daha bitti çok şükür sadece hafıza kaybı kaldı arkadaşlar perşembe günü denemeye girecem dualarınızı beklerim. Ya da onun yerine siz en iyisi kim helvamı yapacak diye karar verin daha sağlıklı olur. Hadi ben kaçtım. Kendinize iyi bakın yanlışlıkla ders falan da çalışmayın aman diyim bakın dikkat edin sonra siz zararlı çıkarsınız (!) ❤💚💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~•Kız Kardeş•~ || PPG x RRB
FanfictionBlossom, Buttercup ve Bubbles Profesörün geçirdiği kazadan sonra daha 7 yaşlarındayken kimsesiz kalmışlardır. Bu 3 kız en sonunda 3 farklı aileye evlatlık olarak gitmişlerdir. Peki bu 3 kız kardeş tekrar karşılaştıklarında birbirlerini tabiyabilecek...